grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 mine bilder har du jo sett:P
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 ja:) deres er så fine atte!!!! gleder meg til jeg kan det!! hehe
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har ett liggende på profilen min
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har ett av jenta mi i uke 22.
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 så masse flott ! alenemoder1snart2 - det var virkeli spesielt å se det, hmm det er tatt to uker lenger enn hva jeg er nå, og det så ut som ei mini dokke...
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Det er kanskje litt overilt, men jeg klarte ikke å gå forbi noen nydelige små bodyer hos exit med påskriften "Miss Norway 2028" Synes jo selv hun ser veldig søt ut, selv om jeg er klar over at jeg er fryktelig inhabil *ler godt*. Men spøk til side, det var helt fantastisk Min mor og han som skal bli storebror (5 år) ble også veldig fascinert. Sønnen sier bare "gullbebien" fordi det er gylden farge på 3D UL bildene.
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 hehe så søtt! ... litt kult med slike bodyer ja... venter jente selv, og har 3d fra uke 15.... heh.. ikke søt der gitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå