heisand? Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 skulle hatt, men er litt dumt med å bli forskjølet da dakkars.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg har, og mini har ikke blitt forkjølet! 4 mnd gammel, har på full viste frem til han legger seg og tar ned på svakeste når han legger seg, og har selvfølgelig ikke viften rett på han. ta den av når jeg legger meg. er tross alt 26 grader der oppe!
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Vi har vifte på i soverommet. Temperaturen er den samme allikevel da, men lufta står iallefall ikke stille og det virker kjøligere mot huden.
Småfolk Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jepp! Må ha åpen dør også. Selv med vifte (og lukket dør) var det 30 grader på rommet hennes i går kveld! Vi måtte sette viften nærmere henne og så døren på full gap. Da ble det raskt mye bedre. Ble 26-24 grader etter hvert. Hun har rommet i annen etasje og det er skråtak, så det er bakerovn der nå. Jammen bra at det skal regne på mandag så vi får kjølnet ned huset litt :-) Og så er det bra for hagen selvsagt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 jepp det har vi.. den står på fult til vi legger oss da står den på det svakeste, men den blåser ikke mot snuppa sin seng men andre siden av rommet;) 9mnd er hun..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Ja det har vi! Den står på full guffe når han ikke er der, å på laveste hakket nå som han har lagt seg. Vifta er langt unna han å peker i helt motsatt retning. Tar den av når vi legger oss.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Nei men må nok investere i en snart, han sover i bare bleien med ett helsetepe over seg og det går bra foreløpig men fortsetter denne varmen så trengs nok en vifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå