Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg neste sommer,og prøver samtidig å bli gravid...er det fler med meg?Og evt,skal dere fortsette å prøve etter den tiden som tilsier at dere enten er gravide eller har en nyfødt på brllupsdagen?Dilemma dette assa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har tenkt litt i samme retning som dere, men valgte å gjøre en ting i gangen. Vi valgte å gifte oss først, for å bli prøvere etterpå.

Da holder man fokusen på en ting i gangen;)

Vi ville ikke ende opp med en nyfødt baby på bryllupsdagen, eller være høygravid på dagen.

men dette er hva vi bestemte oss for og som vi følte var det rette å gjøre.

Skrevet

Uff,det er jo det jeg egentlig vil også(en ting av gangen)Men føler at det er så lenge å vente med barn.Iom at vi har prøvd i 20pp allerede også!Så vil vi ikke forandre på bryllups datoen heller siden det er en spesiell dato for oss...Nei vi får se hvordan det går.Skulle det kræsje helt så får vi ha en plan b.Har ikke den tenkt ut enda men (-B

Skrevet

Ja, jeg har samme problemet som deg. Syns det er litt lenge vente med baby, og vi skal gifte oss neste sommer. Vi tar det som det kommer. Bruker ikke prevensjon men hopper av i svingen når jeg tror jeg har eggløsning. Hvis jeg blir gravid må vi nok utsette bryllupet et år. Hvis ikke så gifter vi oss som planlagt neste sommer :-D

Men hvis jeg ikke er gravid innen i år så skal vi være forsiktige. For da satser vi på bryllup og lage barn på bryllupsreisen :-D

Ikke lett det her. Sambo vil helst vente men jeg er så verpesyk :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...