Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 BABY i magen hehe Lillebrøster var veldig sjenert og det var ikke snakk om å se noe som helst mellom bena *sukk* også vi som var såååå nysgjerrige da! Men men, han/hun var frisk og fin, terminen ble satt tilbake eksakt like mange dager som da jeg gikk med snuppa, men siden jeg VET akkurat hvilken dag jeg ble gravid og siden snuppa hadde så veldig lite hode når hun ble født velger vi å følge mensterminen Morkaken min ligger også på fremsiden av magen og den dekker endel av "utveien" så jeg må tilbake senere for nærmere sjekk av dette, noen her som har måttet ta ks pga dette? (nærvøs).. Og helt til slutt,, FOR et fantastisk sykehus nye AHUS ser ut til å bli! Utrolig flott altså
Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Søøøøren og da!! Jeg som satt her og fikk nesten hjertebank fordi jeg lurte sånn på om brøster ble til bror eller søster! En sjenert liten luring altså;-) Godt at alt er bra ihvertfall, det er det viktigste:-D Hvis jeg skal ha flere noen gang, skal jeg ikke vite kjønnet:-O Spørs om jeg klarer å la være da, hehe, men har jo en av hver, så da MÅÅÅÅ jeg i så fall klare det;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 hehe ulrik var også veelig sjenert..men jeg hadde en flott jordmor, så hun sa nei dette skal vi finne ut av..så jeg fikk beskjed om å drikke brus og bevege på meg..hun brukte laaang tid og tilslutt kunne han ikke gjemme snoppen men er det ikke gøy at det er en overaskelse da?
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Åååå...så spennende!! Det er kjedelig å ikke få vite kjønnet når dere virkelig ville vite det selv. Vi ville egentlig ikke vite det denne gangen heller, men babybror var ikke sjenert, og prøvde ikke å skjule seg, hehe!! Kanskje "greit" at du skal tilbake på ny UL - da er det sikkert mulig å få se kjønnet. Har hørt at det er flere som har foranliggende morkake i uke 18, og at den "flytter" seg riktig etterhvert.
Mamsen87 :) Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Så bra alt ser fint ut!! Kjønnet får du sikkert vite senere
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Ja hun var utrolig koselig hun her også vi var vel inne der i 40 minutter selvom hun var et kvarter forsinket fra før.. Men lille trollet ville absolutt ligge med bena sammen og navlestrengen foran tissen hehe. Får nok vite det uansett, legen min tar ul på meg hver gang jeg er der i tillegg til at jeg skal på 3d, men hadde jo håpet på å kunne shoppe blått eller rosa i Spania da :) Hadde sikkert vært spennende med en overraskelse også, men jeg er altfor nysgjerrig for det vet du
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Hehe ja jm sa det, at det ofte var sånn at de viste seg frem skikkelig når foreldrene helst ikke ville vite Så godt å høre at morkaken kan flytte seg, vil føde vaginalt!
Bruble Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde morkake som lå forran utgangen da jeg var på UL i 19, fikk oppfølgingstime i uke 27 og da hadde den flytta seg oppover. Fikk og vite at den gjør som oftest det og. Så det går nok bra skal du se:)
*Minnie Mus* Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 æsj så dumt... gledet meg til å få vite hva det skulle bli selv he he når man ikke er gravid selv, må man leve ut drømmen gjennom andre he he...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Godt å høre at babyen er frisk og fin! Det er det aller viktigste. Kjønnet ser dere helt sikkert på 3D =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå