Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 I dag har det vært 30 grader her og jeg har holdt meg mest i skyggen, men sambo derimot tok av seg skjorta og har jobbet i sola i hele dag(ikke smart).. Nå er han rimelig brent på hele ryggtavla. Hva er ditt beste tips mot solbrenthet? Har smurt han med Forever Living sin aloe vera.
Gjest irismor Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Stripp gubben naken (nesten) legg et stort håndkle på senga. La han legge seg ned og klin inn de brente stedene med yoghurt (naturell, lukter for jevlig med smak) Skyll av etter noen timer og smør han god inn med aloe vera gel. Oppbevar gjerne aloe vera gelen i kjøleskapet.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg har vert myye solbrendt oppigjennom, og vert hommerrød.. mitt beste tips er å sitte med en flaske fuktighetskrem og smøre KONSTANT. begynn forfra når du har smørt hele området, og sitt sånn hele kvelden, huden blir nok tilsynelatende "mettet" det vil bli sånne "klumper" med krem som ikke trekker inn, og det blir klissete. MEN om du gjør dette HELE kvelden (i timesvis, gjerne til flaska blir tom altså) så skal han ikke være mye brendt i morgen. Dette er mitt beste førstehjelpstips til solbrendthet, og det har jeg lært meg gjennom erfaring, desverre ps: ikke bruk parfymert krem, det kan svi som f. Noen reagerer på aloe vera også, at det kan svi, derfor bør du prøve på et lite område først, egentlig uansett type krem, så dere ser om han svir mere av den eller ei. Lykke til! belag dere på en smurt aften, så går det som smurt... øhøøhø
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Dytter denne jeg, ser ut som en hummer selv nå og det svir noe så sinnsykt:O
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Hører urin skal være ypperlig! haha! har aldri prøvd det, men det sies at det skal funke som pokker;) Jeg pleier å bruke aloe vera 98% og den funker veldig bra isåfall..ha den i kjøleskapet så blir det godt å ha den på=)
Bulle* Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Grønnsåpe. Sånn boks. Ikke flytende. Funker helt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå