Eggkoker'n Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 - Bare lurer ... husker ikke mange av nickene
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 ) Jeg er nå enda her da.... Selv om jeg hadde sett jeg hadde sluppet ! )
lita78ღ Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg husker nicket ditt hvertfall:-) Jeg tror jeg aldri kommer meg ut herifra....
Eggkoker'n Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Oki..kjekt å se kjente navn , men leit at dere fortsatt er her inne - snilt ment =) Er dere i gang med nye forsøk ?
Eggkoker'n Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Snilt da eller...? Snillt ? Ja , nå kan jeg brått ikke norsk heller
Rose69 Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Husker nicket ditt :-) Men d r ikke såååå lenge siden du var her inne..?? Eller r d meg som er blitt senil...tiden flyr-da DET r sikkert og visst!J selv r litt overalt i forumene her på BIM..."Over 35 og prøver",slitere,etc.Og av gammel vane her inne til tider.. Alt vel m deg da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Hurra for deg som ikke hører til her inne lenger:-) Det har ikke jeg gjort på en god stund heller,men må jo følge med på kjente! Er sååå glad på deres vegne!!
Eggkoker'n Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2008 Hører ikke til her for øyeblikket jeg heller, står ikke på noen venteliste og vet ikke om det blir flere forsøk på meg... Men må jo følge litt med på andre innimellom =)
MK73 Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Dessverre er det endel av oss her enda, husker deg :-) Jeg er ferdig med IVF i det offentlige og skal over i privat
♣ Christiane ♣ Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 heisann. Jo da, er her ennå. Akkurat hatt tredje icsi, som endte negativt som vanlig...... Skal ha fryseforsøk i august, funker ikke det så er det over på riksen med forsøk i oktober. Har ikke tatt mine offentlige forsøk ennå, så de står for tur nå. Planene er ihvertfall klare, men begynte jo ikke på prøverør med det som mål og komme meg gjennom flest mulig forsøk,,, Hvordan går det med deg/dere om dagen ? vet det har vært litt turbulent Klem
*Mysillen* Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 hei du! jeg er nå fortsatt her da... vært til utredning i dag.. fant ut jeg vill ha ny runde med utredning før vi evt tar det 3 og siste offentlige forsøket...(siden jeg aldri har vært utreda skikkelig) har hatt pause fra ivf siden november da...men kjenner jeg er litt sugen på forsøk igjen nå...hehe! åssen er det med deg da?
Bethenc Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Hallo folkens! Her er det flere navn jeg husker i allefall:) Selv er jeg ruger... andre IVF forsøk, fersk. alt bra med dere jenter? Klem
lilly01 Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Jag er kvar her men ikke speciellt aktiv. Vi har fått lite negative besked om våre chanser før att lykkes, så vi har ikke bestemt oss om vi ska ta ett førsøk til. Nær ska ni prøve igen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå