-carina- Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Her på skravle bruker jo innleggene å komme tettere enn erter på en snor... ) Men i dag var det stille gitt. Er det fint vær over det ganske land? (Måtte bare ta en liten sol-pause, jeg!) )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 *hviler meg inne et par minutter før samboeren kommer hjem* Da skal vi nemlig ut og gå - igjen.... ) hehe
polarn & pyrene Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 fin vær her i østfold men må ha en pause inne kjenner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå