Lova Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 siden jeg har en jente med en alvorlig hjertefeil fra et tidligere forhold fra før på 7 år. Alt ble sjekket ned til hver minste detalj, kroppsdel for kroppsdel av en UL spesialist på Rikshospitalet. Har gruet (og gledet) meg så vanvittig til denne dagen og vært så redd for at det skal være noe galt med babyen. Nå svever jeg derimot på rosa gledesskyer. I magen ligger en helt perfekt og frisk liten jente! Nå skal jeg puste ut og slappe av og bare nyte det lille mirakelet i magen.
Mamma*til*3 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer, det tenker jeg var en stor lettelse å få unnagjort, og så flott at alt står bra til med lillejenta! Alle ønsker jo å få friske barn, og du som har opplevd å få barn med hjertefeil har nok hatt det tøft mentalt denne tiden. Så godt med gode nyheter! Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet! Måtte resten av ventetiden være lett og full av glede! Mvh
Lova Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Tusen, tusen takk for det! Ja, det var en enorm lettelse, har ikke klart å glede meg helt som jeg burde før nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå