mari* Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei... Jeg går bare rundt og venter på at jeg kan prøve å ta en graviditetstest..har over en uke igjen, men likevel...jeg går seriøst rundt og tenker på det hele dagen..og hvis jeg bare er litt kvalm, så går det en tanke til det da også..holder nesten ikke ut lengre..ventetiden blir så laaaang... Ellers er jeg bitt av graviditetssyken (om en kan kalle det det). Det å bli gravid er det eneste jeg ønsker meg (mistet for 2 mnd siden, var 7 uker på vei) Det trodde ikke jeg at jeg skulle bli..vi skulle bare ta det med ro og se hva som skjedde, og nå teller jeg dager som en tulling.. Andre som har det sånn?? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Jeg har det heller motsatt! Hehe! Er så lei av å bli skuffet at jeg venter lengst mulig med å teste jeg.. Har enda ikke hatt TR i Mai, men har en følelse av at den er veldig forsinket bare.. Så skal vente helt til neste lørdag med å teste om den ikke har kommet da. Jeg har hatt en periode der jeg hadde TR annehver mnd. Men så stabliserte den seg igjen. Er jeg VELDIG uheldig nå så er TR på bærtur igjen:( Frustrerende.. Snufs!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 jeg ble sånn av å være her inne faktisk! så mye snakk om å bli gravid, om folk som mister og ikke minst folk som blir gravide at jeg ikke tenkte på noe annet til slutt. så nå er jeg bare her inne av og til, spesielt rundt ikm. slapper faktisk mye mer av å tenker ikke såå mye hele tiden nå
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Mamma til gullet: Ja, jeg tror jeg er enig med deg. I utgangspunktet var jeg ikke så "hekta", men etter at jeg begynte å søke rundt både her, og andre steder på nettet, ble jeg helt sprø (iflg. mannen min). Vi skulle egentlig vente litt, men nå har jeg såååååå utrolig lyst til å bli gravid. Tror jeg skal slutte å tenke så mye og heller nyte sommeren! :-D (Joda, lettere sagt enn gjort...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå