OhMyGod!!! Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 erfaringer med denne som allergimedisin? ammer å har superallergi nemlig (nå er det jo maks gresspollen og her nedi stavanger da) men blir jo veldig skeptisk når jeg leser dette om den da: Indikasjoner: Forbigående og kortvarige søvnvansker. Søvnforstyrrelser som opptrer i avvenningsfasen hos narkomane og alkoholikere. Sammen med adferdsterapeutiske tiltak ved søvnforstyrrelser hos barn. Pruritus ved forskjellige dermatologiske lidelser. Premedikasjon til barn. legen og advarte mot å ta tablettene på dagtid da man tydeligvis blir veldig trøtt av dem.... blir jo redd for å ikke våkne av at hu gråter om natta jeg noen som har brukt disse som allergitabletter? hva slags effekt fikk du i såfall?
firemerkersmør Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Brukt de som sovepiller. får en enorm hang over
OhMyGod!!! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 ish da...... ja var det flere har sagt til meg i dag nå :S er jo ikke soving som er problemet mitt akkurat(trøtt og gjesper hele dagen jeg hehe) blir mer og mer skeptisk til å ta de der tablettene jeg i grunn.....blir spennende å se i kveld da...
snull Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Sov i 16 t, og hadde ingen planer om å stå opp da jeg først våknet.. DAUTRØTT !!! Så som sovemed. funker de godt, men jeg kunne aldri brukt de som allergimedisin.... åja...en jævla hangover fikk jeg også
muha Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Brukt de som sovemedisin og det funket bra, men veldig tungt å stå opp neste dag. Ingen problem med å våkne for å nattamme for min del.
roxanne Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Vallergan er et trygt medisin å ta, problemet er tretthet. Derfor hvis du tar det om kvelden så ta det 2-3 timer før du legger deg, da slipper du hangover på morgenen. Jeg brukte av og til Polaramin da jeg var gravid, det fungerte også greitt bare jeg tok det i god til før jeg la meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå