turbo Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har fått så hovne lepper jeg.. merka det da jeg stod opp i dag.. Merkelig rart... skulle tro jeg hadde skikkelig botoxinj! har jo lest endel om ''fødetryne'' og ''fødeansikt''..hvor det skrives at flere hadde dette like før fødsel... hmm, begynner jo tenke litt, men er vel mest ønsketenkning... Er jo veldig varmt da, og er hoven i beina i dag også--så er vel bare det.. Noen med erfaring? er selv førstegangs så alt mulig rart blir jo ''tegn''.. er 37 uker i morgen..
Sikkertforgammel Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Nei, har ikke fått hovne lepper, men syns nesen min er blitt mye bredere siste dagene :S Ser snodig ut... Men jeg vil nå se at det har sammenheng med at jeg snart føder, haha.... HAR INGEN TRO PÅ DET nei... :S Men såklart, lever i håpet, hehehehe....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Ååh det håper jeg det er for jeg ser ut som jeg har pumpa noe inn i mine også om dagen Jeg er ikke lengre en 34+3 jeg da men alt etter uke 38 så er det bare og komme Jeg tror ikke jeg hadde noe typisk føde ansikt sist.
anni:-) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk hovne lepper med en gang jeg fikk vann i kroppen. Og vann i kroppen fikk jeg med en gang gradestokken krøp over 20 grader. Så jeg tror det har noe med det å gjøre. Men håper jo selfølgelig at det kan ha noe med at fødselen ikke er sååååå langt unna. Er høygravid i morgen:-)............
Idun<3tosmå<3 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Her og har leppene blitt mye større, men så har varmen også ført til vann i resten av kroppen, er 37 uker, men tror ikke det er noe fødeansikt nei.. Da har jeg i såfall fødelegger, fødeankler osv osv... Om bare noen kunne spart på finværet til neste sommer i stede!!
Trulte76 Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Det er jo noen som ser på ansiktet til den gravide at det snart skjer noe. Og jeg har hørt det er noe med munnpartiet..så kanskje?
turbo Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 hehe... ja om det bare kunne vært fødeansikt.. men som flere av dere skriver er det vel varmen... vi får sette oss i skyggen med beina opp og få i oss nok vann hele gjengen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå