Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 27 uke, og har siden i går hatt smerter/veldig ømhet på en bestemt plass øverst på magen. Er ondt bare jeg stryker over der, eller hvis jeg strekker meg på en bestemt måte. Er det noen som har opplevd det samme, eller som vet om hva det kan være?

Magen har i tillegg vokst veldig i løpet av de siste dagene. Ringte til sykhuset for å høre, men de ba meg bare om å ringe tilbake hvis det ble verre. Er litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i magen er det? Venste/høyre side? Minnes at vondt på høyre side kan være et av mange tegn på sv.forgiftning.

Skrevet

Det er midt på magen. Ca 10 cm over navelen.

Skrevet

høres ut som nåkka æ åsså har hatt, trur d kan ha me at ungen har pressa mye der så den har troffe nåkka på innsia som gjør at d gjør ont.. nesten som et blåmerka på innsia av magen..

Skrevet

tror også det kan være at ungen presser på et punkt.

men hvis magen har vokst mye så kan det også være "voksesmerter". hatt slik jeg også, og det var helt normalt mente JM..

Skrevet

Jeg og har det slik noen ganger. Er ikke vondt hele tiden. vet ikke hva det er jeg...

Skrevet

høres ut som noe med fordøyelsen,sure oppstøt og magesyre probl.kanksje du spiser noe du ikke tåler så godt lenger. kroppen forandrer seg under et sv.skap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...