Gå til innhold

jeg vill flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hater plassen vi bor på, det var ikke slik det skulle bli, jeg skulle få ha dyrene mine hjemme, og jeg og ungene skulle kose oss med de hver dag.

med 17 mål skulle man jo tro det gikk ant.

men neida, vi har naboer fra helvete.

de startet så fint med og si til mine venner at de håpet jeg ikke tok med de ekle dyrene mine, for det ville de ikke ha rekende på jordene( det er vi som eier jordet) de har stjelt ponnien vår og skadet henne( hun ble tyvridd av deres barnebarn) de har kjørt ned gjerdene i hele vinter slik at jeg(gravid sm jeg er) må ut å reparere på natterstid slik at dyrene kan slippes på morgenen, å sur er de fordi vi har ett gjerde,for det var ikke der før(strømgjerde)å nå flytter jeg i alle fall hestene mine ned til mine foreldre igjen,slik at de kan stå der, så alt vi bygde i fjor blir stående tomt fremover her hjemme, men det må bare bli slik, jeg tørr ikke å ha de hjemme, de risikerer å bli overkjørt innenfor sitt eget gjerde, mannen er sur på meg, naboene er sure, jeg gidder ikke mer.

sure gamle F***** det er det de er, de spionerer på meg, er jeg ute så står de å glaner, på nettsiden min er de inne daglig å sniker,slik at jeg har måttet slette alt som sto der, de tar jo utskrift av det jeg skriver, tilogmed små filleting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld dem for trakassering.

Skrevet

Du må jo anmelde dem. Det de driver med er ulovlig. Kjøre ned gjerder, tyvri ponny, stjele ponni, skade ponni. Det går ikke an. Gjør noe. Dette er trakkasering. Du kan saksøke dem for slik oppførsel.

Skrevet

Er det seriøst eller? Dette høres GRUSOMT ut! Jeg ville anmeldt med en gang. Det er jo ikke akkurat lov og ture frem som man vil. Og være nabo til gård tilsier jo i ganske mange tilfeller å være nabo til dyr. Og de kan heller ikke forvente at alt forblir slik som det var - dette er deres eiendom, ikke naboene! Herregud, at det går an å være så respektløse er helt over min fatteevne. Og siden du sier de har barnebarn så må de jo være voksne mennesker.

Og de sier at ungdommen er fæl nå til dags!?

Håper du har tatt bilder og dokumentert skaden de har gjort - hvis ikke ville jeg begynt nå. Og ikke la dem vinne ved å flytte dyrene da - slike mennesker burde få seg en lærepenge. Kanskje du skal begynne og trakkasere dem litt også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...