Turid Laila Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Haha, sikkert ingen, men å tvinge meg selv til å dra på et overbefolket Hvalstrand tror jeg faktisk ikke jeg orker, og på Holmenskjæret er det så mye dritt etter de gjessene som går der. Andre tips?
Gulosten™ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Er det sååå ille på Hvalstrand da...? Hehe... Trodde folk reiste på hyttene sine nå jeg:P Ellers vet jeg ikke om noen... Lykke til...
Sivalur Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 http://www.asker.kommune.no/Organisasjon/Tekniske-tjenester/ Nyhetssider/Nytt-om-miljo-i-Asker/ Fire-strender-i-Asker-med-Blatt-Flagg/ Her kan du lese. (Fjern eventuelle mellomrom..)
Turid Laila Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja pleier å være mye folk på Hvalstrand. Også er det jo håpløst å finne parkering der. Skal jo ha med vogn (siden vi må parkere langt unna) og parasoll og litt annet stæsj. Unger på stranda krever mye bagasje
Turid Laila Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Hmmm, det var bare de jeg visste om Får kanskje prøve Sjøstrand da, der har jeg faktisk aldri vært. Men mye folk er det nok uansett! Huff!
Sivalur Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Vet dessverre ikke om noen andre selv, er ikke så veldig kjent der. Men hvis du finner en 'perle' må du gjerne tipse!!
Turid Laila Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Mange hvis du drar med båt. Men det får ikke vi gjort, for vi har ikke fått vesten til mini enda! Åhhh.... Skulle reist med båt altså, det er deilig det!!
___ Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Ta deg en tur ut på Kongelungen. Du må gå noen hundre meter fra bilen, men der er det god plass og fine "svalberg" å bade fra.
___ Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Det er foresten veldig fint oppe ved Semsvannet også. Det er ferskvann, men veldig idyllisk enten dere slår dere til på den lille sandstranda der eller dere går den andre veien og setter dere på gressbakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå