Gå til innhold

Nå er han anmeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 4 timer satt jeg inne hos politiet og beskrev så godt jeg kunne de tingene onkelen min gjorde med meg da jeg var lita, hvor det skjedde og alle de opplysningene som politiet ville vite rundt det hele..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud så bra! Du er tøff!!

Ønsker deg all mulig lykke! Håper han får den straffen han fortjener!

Hilsen en utsatt

Skrevet

Lykke til!! Skulle ønske jeg visste hvem som gjorde et overgrep mot meg da jeg var lita. Da skulle jeg gjort det samme!

De SKAL stå for det de har gjort!

Skrevet

Er du forberedt på at saken kan bli henlagt?

Jeg satt i 18 timer i forhør for å beskrive 7 år med misbruk og mishandling. Saken ble henlagt etter en uke i systemet, dette slo meg helt ned i kjelleren.

Men masse lykke til! Håper de tar han, og at du får oppreisning.

Også må du huske og søke om voldsoffererstatning, men det fikk ikke jeg.

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at saken vil bli henlagt. Siden det er så lenge siden så blir den mest sannsynlig det. Jeg håper bare at min anmeldelse vil ligge i systemet og evt være til hjelp for evt andre som har vært utsatt for han. Bare det vil bli en lettelse for meg. At andre kan få hjelp ut av dette.

HI

Skrevet

Du gjør det rette.

Anmeldte selv, saken var for gammel og den ble hennlagt. Jeg vet han fortsatt er en drittsekk og anmeldte for at evt nestemann som anmelder vil få en sterkere sak.

Du har gjort det riktige! Bra!

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også blitt utsatt for noe sånt, og synes det er utrolig bra at du anmeldte det! Om saken blir henlagt eller ikke så har du ihvertfall foprtalt noen om det og gitt beskjed om at det ikke er grei å gjøre noe sånt. Jeg håper dette hjelper deg videre i livet!

Skrevet

De har gjort noe med det. Vær stolt av deg selv. Tenk ikke på at saken mulig blir henlagt. Anmeldelsen blir stående. Samt psykisk har du tatt et standpunkt. Veldig bra!!

Skrevet

Supert!! tomler opp for deg!!

Du er kjempetøff!

Dette har jeg også vært igjennom og de er fryktelig hardt, men du klarer det!

Skrevet

Bravo!!!

Du er sterk og klarer dette fint!

Du har uansett greid å plassere skylden på riktig sted og viser det!

Skulle gjort det samme selv...

Skrevet

Veldig bra! Om han ikke får straff så er i alle fall skylden plassert for din del, og resten av familien får vite hvilken jævel han er.

Skrevet

Vil bare gi deg en stor klem og si at det er kjempebra gjort av deg!

Skrevet

Tusen takk folkens.. :)

Har i alle år gått og tenkt;

"er ikke så farlig, er jo bare meg"

Så var vanskelig å dra til politiet i dag og stå opp for meg selv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...