Jenny251210 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 8 mai tok jeg ut kobberspiral, fikk mensen 18 mai, et par dager senere enn vanlig. Pleier å ha 29 dagers syklus(har hatt dette i mange år), men forrige gang gikk det altså 32 dager mellom april og mai menstruasjonene. Tror det er pga spiralen, så godt mulig jeg er tilbake på 29 dagers syklusen denne måneden. Så denne måneden som er den første måneden vi prøver(stresser ikke med det, tar det som det kommer) å bli gravide er det litt vanskelig for meg å vite når jeg har hatt eggløsning i og med at siste mens var på dag 32. Vi har hatt sex 29 mai, 31 mai og 5 juni hvor sambo hadde utløsning inne meg. Igår begynte jeg å få ømme pupper, skikkelig ømme pupper......kjempevondt å ta av bhen osv. Mest vondt rundt brystet, på utsiden om dere skjønner. Litt stikkinger i underlivet, mest på venstre side. Er det mulig å kjenne symptomer så fort?
Jenny251210 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2008 En ting til Jeg har hørt at man kan være ekstra fruktbar etter at man tar ut kobberspiral, kan dette stemme? *håpehåpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå