Junigull 08 + julispire Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 for to netter siden våknet jeg med veldig vondt i magen og gikk på do med skikkelig diaré. Kun vann (brunt) som kom ut. (Beklager ekkel detalj!!!) hatt godt med muringer i ryggen siden det. vært på do et par ganger etter dette og opptaget at avføringen ikke "er som den skal". har en annen farge (lysere) og den ligger helt i bånn av doskåla. Er 38+2 i dag. Noen andre som opplever det samme eller vet hva det kan være? igjen - beklager ekkelt innlegg!! bare lurer på om det er andre i samme situasjon.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jepp.. har vært "dårlig" i magen de siste tre dagene. Har termin om to dager. Mange som sier at dette kan være tegn på at det nærmer seg. Har mye magevondt også, men det kommer jo ikke i tak --er mer vedvarende og luftsmerter... Regner ikke med at det er farlig, men det er jo mange som sier at kroppen gjør seg klar til fødsel ved å tømme seg. Vi får bare vente og se
Junigull 08 + julispire Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 vi får krysse fingrene for at det er rett rundt hjørnet for oss begge!! helgen passer fint å bli brukt til å føde. Har en del menslignende-smerter de siste dagene, men det utvikler seg aldri til å bli noe mer. Går hele tiden å lurer på om det skjer noe hvert øyeblikk. skjer når det skjer, men mange tegn og meninger fra andre om at det skjer straks.. hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har ogsaa hört at dette er et tegn paa at födsel närmer seg, at kroppen tömmer seg... Jeg vil ogsaa ha diare!! ;-)
JuniMamma_jente08 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 hehehe.. er ikke mange gangene i livet man ØNSKER å få diarè *ler* men har hørt det er et tegn på at noe er på gang, at kroppen tømmer seg for å gi bedre plass til ungen når den skal nedover. Men på den andre siden, jeg hadde også diarè ett par dager med VONDE tak i magen for en uke eller to siden, og så ga det seg plutselig bare, og alt var normalt igjen.. sukk.. var vel bare farang eller noe sånt kjedelig noe
Frida__ Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde skikkelig diare mage i går, alt gikk bare rett igjennom. Gikk også noen deler av slimproppen. Snakket med jormoren min og hun sa diare var ett veldig godt modningstegn. Håper håper det kan skje noe mer nå snart. Har enda fire dager igjen, men er varm og sliten og klar for å få en baby i hus NÅ...
Andrebolleiovnen Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 KRYSSER FINGRENE FOR AT DET ER KLARGJØRING!!! Men.... har hadt diare siden forrige fredag nå... og enda ikke skjedd noe. Nå er det snart bare 5 dager igjen til termin, og er også veldig fødeklar nå i helgen. I går skulle jeg smøre leggene med fuktighetskrem, da jeg kjente at jeg klemte babyen,... SINNSYKE smerter fulgte etter dette. Satt, sto, og gikk i 45 min etterpå. Mens gubben sa pust...pust...pust til meg. Var rimelig sikker på at nå var vi igang... Eneste jeg skjønte var at det tok tak i ett kjør, det ga seg ikke. Og smerten var anderledes enn kynnere... Men altså etter 45 min ga det seg. Så aner ikke hva det var... men rier var det tydelug vis ikke denne gangen heller... I dag har jeg hadt endel murringer, og diare... Slik du beskriver. Så forbereder meg tydeligvis godt jeg... Håper bare det skjer noe snart!!
KarinB Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 jeg er i uke 36 pluss 5 og har hatt løs mage nå i over en uke tror jeg. Jeg tenker at det kan være varmen også...
lindamalmsten Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er like langt som deg og har samme, tenker også at det kanskje kunne være varmen. Føler meg helt fin sånn ellers, litt uggen kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå