Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har funnet en på nett som syr kjoler, www.daapskjole.net for de som har brukt henne. Det som er at jeg skal ha en kjole sydd, ikke en av de hun allerede har... Og for dette skal hun ha forrhåndsbet. hele beløpet for kjolen. Hva tenker dere om dette? Er det ikke normalt å bet f.eks halve først? Slik at en er sikker på at alt er som det skal? Om jeg betaler henne alt nå, så vill jeg jo ikke ha noen sikkerhet på at jeg faktisk får kjolen, eller at den er som jeg ønsker den? Hva ville dere gjort?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg ville trodd det var mer normalt å betale når kjolen er ferdig.... kanskje bare et depositum for arbeidet hun gjør. Jeg har vert hos en sydame som skal sy om en dåpskjole hun hadde, jeg skal betale både kjolen og syarbeidet når jeg henter den ferdig! visst jeg var deg ville jeg ikke betalt alt på forhånd...
happymom4 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Hei du nesten alle nettbutikker tar forhåndsbetalt..så det er vanlig når du handler på nett nå for tiden.Når det gjelder denne damen her så ville jeg stole på henne:-)Som du ser inne på forumet her får henne bare skryt og det er bare positivt...Har alderi opplevd før å bli lurt når jeg forhåndbetaler i en nettbutikker før..bare positive erfaringer:-) Men du kan jo spøre henne om du kan betale oppkrav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå