Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Nå holder pappan på å bestille flybillett til tiåringen. Helt plutselig skal han ikke flytte tilbake til USA likevel,og vil ha han fra nå, til skolestart i august. Aldri vært borte fra gutten min så lenge, men jeg skjønner jo at han ikke bare er "min" sønn...ikke akkurat bare å komme hjem til mamma, om han ikke trives så godt. Hans nye kjæreste som skal passe han på dagtid, og henne har han ikke møtt enda. Håper hun er ei grei dame. Ble litt kjapt dette.Men helt sikkert spennende å reise til Island for en gutt på 10?! Og så håper jeg det ikke blir flere jordskjelv der :o/
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 wow tror ikke jeg hadde villet sendt en 10 åring på så lang reise alene. Selv om det er pappan som tar imot på andre enden. Får virkelig håpe at han går overens med pappas nye kjæreste da så ting ikke skjærer seg. For et par mnd er lang tid.
Sivalur Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Om det blir spennende for han ja!! Gjett om! Jeg ELSKER Island!! Fantastisk nydelig land. Hvis de gidder dra han med seg litt rundt så kan han få se mye fint. Kanskje han begynner med riding også? Nå er jeg veldig glad i hester og det er nok en av grunnene til at jeg også trives på Island. Skjønner jo din bekymring også, blir lenge uten gutten. Men hvis du stoler på pappaen så får han det sikkert knall. Alle islendinger jeg har truffet har vært kjempehyggelige, så vi får vel tro at den nye kjæresten til x'en din er hyggelig også.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Høres utrolig skremmende ut for en mamma, men utrolig spennende ut for en gutt på 10 år. Tenk det å komme tilbake til skolen å fortelle at han har vært i Island. Men skjønner tankegngen din. Men er gutten klar over at det ikke er bare bare å komme hjem hvis han ikke trives?
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Han vet ikke at han skal dit enda. Han kommer ikke hjem fra skolen før i firetiden. Tror det er litt lenge for han, jeg...men jeg skrev under på kontrakten at faren skulle ha han hele sommerferien. Ringte han opp igjen,og pratet. Han sa han skal flytte tilbake etter sommerferien. Han vil ikke bo der lengre, men ville ha gutten der. Godeste min, håper han ikke beholder han! :o/ Iallefall sa han at han hater at det alltid er kaldt på Island. Varmen er konstant på.Varmvannet stinks like sulfer, og det regner hver bidige dag. Blåser også,klaget han. Så jeg tror han mener det.Kjenner han såpass godt! Så spør han meg om JEG kan se etter hus og jobb for han. Vel vel, så skal jeg se etter jobber online,men huset får han finne selv... Sa at det er mange ledige hus rundtomkring. Ser "for rent" skilt utenfor mange hus. Skal iallefall vite 100% at det er toveisbillett gutten har!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Det går sikkert bra=) X-mannen til ei jeg jobber med bor i Finland og han har ungene ca 1-2mnd i slengen hver sommer og ca 1 mnd på vinteren og det går kjempebra med de..
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Ja,det går jo sikkert bra...men det er langt borte og veldig lenge for han, tror jeg. Og for meg. ....Men vi overlever sikkert. Han må bare skifte fly en gang, i NYC,så det er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå