1+1=2+1+x Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ville dere tatt den om igjen? Har nesten bare B'er, et par C'er og en A Skal foresten bli lærer... æsj, litt kipt med så dårlig karakter da men Er så redd jeg ikke skal få jobb når jeg er ferdig...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Ingen kommer til å legge merke til en D på vitnemålet engang. Jeg ville ikke kastet bort en eneste kalori på å ta den om igjen!
*tingeling* Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Du,vett du atte eg e førskolelærer, har hatt 2 jobber etter jeg ble ferdig utdannet, og ingen har sjekket karekterene mine, de har bare sitt på vitnemåle for å få en bekreftelse på at eg e utdannet! Så en D på vitnemåle går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå