Gå til innhold

Fikk D på eksamen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere tatt den om igjen?

Har nesten bare B'er, et par C'er og en A

 

Skal foresten bli lærer...

 

æsj, litt kipt med så dårlig karakter da men :(

 

Er så redd jeg ikke skal få jobb når jeg er ferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommer til å legge merke til en D på vitnemålet engang.

 

Jeg ville ikke kastet bort en eneste kalori på å ta den om igjen!

Skrevet

Du,vett du atte eg e førskolelærer, har hatt 2 jobber etter jeg ble ferdig utdannet, og ingen har sjekket karekterene mine, de har bare sitt på vitnemåle for å få en bekreftelse på at eg e utdannet! Så en D på vitnemåle går fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...