KajsaLuna Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har dere mer sex når det er sommer og varmt? Jeg kjenner at det absolutt pirrer mer i sola og varmen - dessuten er det en fin aktivitet på varme netter når man ikke får sove allikevel. )) Nå skal jeg snart hjem, og barna våre er hos mormor og bestis i helga. Og igjen skal jeg forføre mannen min.. ))
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Overhodet ikke her iallefall. Blir sliten og svett bare av tanken jeg :s
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Vel, nei. Vil tippe at vi har sex 5 ganger i uka sånn omtrent og det holder til alle årsider ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 skulle gjerne hatt sex jeg, men det frister ikke så veldig akkurat nå ;-)
KajsaLuna Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Fortsettelse: Joda, jeg forførte mannen min. Men så sovnet han!! Så da trøstedrikker jeg vin, spiser potetgull og surfer på nettet.. Han får hvile mens han kan.. ,)))
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Langt i fra- mindre tror jeg- for varmt til å knulle...
KajsaLuna Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skjønner ikke det jeg - jeg er superhorny så fort det runder 25 grader. Stakkars mannen min. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå