laurel Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 hei..jeg vil gjerne hedre min kjære avdøde pappa med en tatovering på foten,noen som kan hjelpe meg med et par fine ord.kan ikke være for mye tekst siden jeg skal ha den oppe på fot"blekka". skjønner???veldig takknemlig for all hjelp
Mammaen til Turid Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 daddys girl...? hehe.. aner egentlig ikke.,..
Cat.68 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 "My heart belongs to daddy". f/d "også fødsels og døds dato".
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Aldri glemt Never 4gotten Pappa A dad never 4gotten: http://www.bostontattooconvention.com/tattoos/tattoos_9397.html eller: et anker med FAR og deretter initialene hans under Fant et på tattoojohnny.com
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal ta tattis i pappas minne jeg også han var veldig glad i musikk så jeg tenkte å ta en av linjene fra en av favorittsangene hans. For meg er det ikke viktig at alle ser hva det er, men at JEG vet hva det betyr. Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt noe som "var han" ikke noen pene ord som faktisk ikke har noen betydning for hverken deg eller han
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Enig med Mami her. Ta noe som "var han".. Ikke bare tomme ord. Er ingen minnetatto, men samboeren min har en STOR tattis på ryggen der det står THEA og fødselsdatoen hennes + ett vers av favoritt rapperen hans Common som beskriver hva han ville gjort for datteren sin. Veldig fin,selvom de fleste ikke forstår hverken hva det står eller hvem som har skrevet verset..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 å for en god idé har tenkt tanken jeg å,men akkurat som du, ve jeg ikke helt hva. Må isåfall ha noe med havet/seiling å gjøre da pappa var sjømann
laurel Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 veldig mange gode forslag her altså.men tar gjerne imot flere forslag da...gleder meg til å få hedret pappa på min måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå