Gå til innhold

fritt for å være helt utrolig privat! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at den renselsesperioden etter fødsel kan jeg godt gi bort helt gratis. jeg er fryktelig lei av å føle meg så møkkete, av å lukte vondt og av å gå med konstant ubehag i midtre del av kroppen...

Dritlei av det faktisk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en virkelig dritlei dritgreiheihei!

Det går jo over =o)

Men du, sikker på at det ikke er igjen rester fra morkaka i livmor???Ville sjekket det, om det lukter "vondt", var jeg deg.

Skrevet

Usj, ja, skjønner hva du mener. Bank i bordet, jeg er ferdig. Er nok av de få priviligerte som som er ferdig etter 3-4 dager :-)

Skrevet

Heldig =o)

Hos meg varte det alltid 5 uker, eller rundtomkring.

Skrevet

morkaka var helt hel så jeg er ikke bekymret for det, og sånn vondt lukter det ikke heller, det er bare sånn åååååååå møkketet hele tiden... morkaka var ikke hel på førstmann så det vet jeg også hva er, men du har rett i at det burde vært sjekket vissomatte.... :-)

Det går heldigvis over, men om jeg kan være enda litt privat så vet jeg at i det denne perioden er over så dukker mensen opp og det er også drit hahaha for da er produksjons-sara i gang i gjen og jeg vil ikke ha flere barn, jeg vil ikke ha mensen... jeg vil være ren og kunne ha sex uten at det blir en hel haug av det ;-)

Skrevet

Du din heldigpromp! hos meg har det vart 6 uker med de andre, så da er det vel ei uke igjen nå også da....

Skrevet

Gratulerer som nybakt mamma forresten =)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

usj , ja :( syns det var helt grusomt de 5dagene det varte.. :/

Skrevet

takk takk! vil du ha oppskriften ;-)

Skrevet

=P Holder meg til saus eit halvt år til eg. ;-)

Skrevet

sausen bråker ikke i alle fall.... :-)

du kan jo låne min litt strenge toåring om du skulle mangle et barn en gang... eller hva med han overivrige skravletarzan på 7...

;-)

Skrevet

så heldige dere er som har så korte perioder... jeg tror jeg må lære det trikset... :-)

Skrevet

Begge deler er like kjærkomment, unger er morsomme i alle alderstrinn og fasonger. =) Men no er det eksamen først, eg må bare klare å logge meg av dib.

Skrevet

Lykke til!!!

Skrevet

Helt enig!! Føler egentlig for å bo i dusjen....

Og denne varmen gjør det ikke bedre!

Blæhh....

Skrevet

he he.... sommervarme hjelper lite ja...

Skrevet

he he.... sommervarme hjelper lite ja...

Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på om vi har opplevd det samme, for jeg aner ikke hva du snakker om. ja jeg blødde 2,5 uker etter fødsel men ikke noe lukt og følte meg ikke skitten, blødde litt mindre en mens når jeg kom hjem fra sykehuset. hadde bare en del stikk i "tissen" snudde jeg meg brått så følte jeg at alt revnet og det kom ut 1 stor klump på størrelse meg en nyfødt hand, her går vi i detaljer;)hehe uff a meg;) men ikke slik som du beskriver det. . men vi er vell forkjellige.

Gratulerer foressten;) va var det du fikk? jeg har ikke vært her på lenge, er midt i flytting;)

Skrevet

dritgrei hei hei.....

var inne på profilen din og såg..... alderen på ungene dine var litt rar....

2006

2000

1975

2008......

hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...