Ma74 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Var på UL i dag, men fant kun et par bittesmå eggposer. Ikke noe å ta ut. Ble litt trist. Fått med meg Gonal-f, skal dobble dosen nå. Ny UL allerede på mandag. Noen som har opplevd det samme? Super glad for svar :-) God helg, til alle sammen!
Nea og juniors mamma Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Ved min første UL hadde jeg tot 3 folikker som overhode ikke hadde den størrelsen legen forventet. Fikk beskjed om å fortsette med Gonal-f og komme inn for ny Ul 5 dager senere hvorpå det var flere poser, men størrelsen var sånn passe. Fortsatte med inj i 3 dager til ettersom han mente det skulle være nok. Neste UL var ved uttak og da fikk jeg ut 11 egg. Altså, ikke fortvil om du må fortsette litt lengre, det er fremdeles håp
Ma74 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Tuuuuusen takk. Akkurat det svaret jeg ventet og håpet på :-) Skal på ny UL i morgen, så får håpe det ser bedre ut da. Om ikke får jeg vel fortsette på Gonal-f. Gikk det bra med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå