Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 hvorfor??=/ er jo i min 20. uke nå... skyldes det varmen? eller en veldig aktiv baby? Blir så kvalm og svimmel at jeg må bare legge meg ned å sove litt.. veldig upraktisk med en 2 åring i hus.. Kommer som oftest etter jeg har spist.. føler at jeg må spy når som helst.. =/ blæh.. noen råd?=)
WildPrincess Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Er i min 27. uke og har gått kvalm fra 6. uke... så vet godt hvor pyton det er. Jeg har prøvd alle mulige kjærringråd og akkupunktur, men det fungerte ikke. Så for et par uker siden fikk jeg Afipran av legen... en ny verden Men det kan man kun bruke i 2. trimester... men det er det eneste som har gitt meg kvalmefrie dager til nå
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er også ganske kvalm om dagen.. Var kvalm fra uke 5 til uke 16, så ble det bra. men nå er jeg ganske kvalm igjen, er ikke like ille og værst om morgenen. Er i uke 23 nå. Tror nok det er varmen for min del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå