Zabbi Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Er i uke 39+5 idag, å har haft det mest og verst på natten siden tirsdag, å når jeg våkner er magen stenhard. Da må jeg oxo som regel på do i samme slengen, men det føles som "alt" låser seg... Når jeg har kjempet meg opp, vil bena mine ikke helt gå mot do, uten jeg må lene meg mot veggen før jeg får di igang, sen går de som oftest greit frem å tilbake. Rare greier det der... På BIMs forside så jeg at det kan bety fødsel snart, trur dere det er sant? Nå kan jeg heller ikke snu med fra side til side med magen over, nå må jeg komme meg opp på alle 4 før jeg kan synke på plass igjen, kjempe slitsomt. Er det fler som har som meg her eller? Har lissom ikke sett noen sagt noe om dette før...
anette&tutta mari :) Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 oi hvis du er 39+5 så er vel fødselen snart i anmarsj! jeg er 32+1 og har masse kynnere.. de har blitt kraftigere i det siste og føler nesten at jeg ikke får puste.. ubehagelig. har også problemer med å reise meg fra senga om natta når jeg må tisse for tiende gang . . har også begynt å få litt mensenmurringer igjen, men jordmor sa det var fordi nå har tutta mi lagt seg med hodet ned og begynner å feste seg, og at det gjør vondt i bekkenet når hun ligger så langt nede og hodet vokser..
Zabbi Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Åhja de kynnerne var jeg sykemeldt for tilslutt, den siste 1 1/2 mnd før perminsjonen startade. Hadde skikkelige problemer å puste da jeg oxo, nå føles det som om jeg får melkesyre i benen når di kommer, må bare sette meg ned på første beste sted å puste... Gubben min kaller meg for lille Valrossen på 90år hehe....
Binne Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Samme her. Jeg har en uke til termin og kjenner mer og mer mensmurringer. I går kjente jeg det litt i korsryggen også. Tar det ganske med ro, for da vet jeg at alt er normalt. Regner med at babyen har festet seg, men skal først til jordmor den 10. Sist sa hun at hodet var nesten festet. Ikke så lei som jeg skulle tro jeg ville være, og det er jo greit. Belager meg litt på overtid også jeg, da. Så er jeg psykisk forbredt på det. Men det virker ikke som det er så mange som har fått menstermin og ultralydtermin på samme dato her inne, da:-) Vi får bare vente til vann eller slimpropp går.... Lykke til med ontene - slik er det visst:-)
Stella79 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har også fått slike smerter i det siste, spesielt på natta. Skikkelig ubehagelig! Men jeg kan ikke kjenne at magen strammer seg, så jeg tror ikke det er kynnere. Magen har synket litt i det siste, så det kan hende hodet har eller er i ferd med å feste seg. Jeg er 35+3 i dag, så jeg regner med det er noen uker igjen før det skjer noe enda.
Zabbi Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Ska til jordmor samme dag. Ja det er overtid jeg har satt meg på, blir hellre positivt overassket hvis det starter før... Lykke til selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå