Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ja her går det oppover..blir tyngre for hver dag som går. Stresser meg litt, men håper at det går av etterpå. Hva ligger dere andre på i uke 27-28?
Brillemamma Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er 27+1 idag,og har lagt på meg 8-9kg.. Har kommet mange kg bare på få uker nå. 6kg har kommet siden uke 19..( Men trøster meg med at sist jeg var like langt hadde jeg lagt på meg mye mer. Endte da opp på +26kg... Men alt var borte etter 6mnd..16kg gikk av av seg selv, men de 10siste kg måtte jeg trene hardt for å få vekk da...
amalie`s mamma Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 27 uker og opp 15 kg. Dette svangerskapet har jeg også spist sunt, mye grovt og grønt.. men allikavel. jordmor sa jeg hadde gjort meg fin i steinalderen, hihi. for når man er gravide holder kroppen veldig på insulin og alle karbohydrater fikk jeg beskjed om, så tydelig at kroppen min lagrer.. men har også mye vann... gikk opp 30 kg med første barn og ned 37 kg, så kan jo hende du også har endel vann.siden du også har godt opp fort uansett.. det går over heldigvis..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Er 26+4 har gått opp 3kg(mer en de to andre gangene)
ellencan Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 er i uke 24+3 og gått opp 6,1 kg:-) har lagt seg på rompe og lår, samt litt større bryster ser jeg hehe... Greit utgangspunkt, er vår første så har ikke noe å sammenligne med desverre:-(
miobell Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 24+5 og har gått opp ca. 8kg. alt nå. men var ganske tynn i utgangspunktet og ikke detspor kvalm i det hele tatt.. bare spist og spist.. så det er vel litt av grunnen ;-) Prøver å spise relativt sunt og være nok aktiv :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 jeg har gått opp fra 52 til 66 kilo, og er i uke 23...spiser variert og sundt, og er ganske aktiv=) lurer på hvordan jeg hadde sett ut om jeg lå på sofaen å spiste berlinerboller og konfekt?
lana<3 Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har gått opp fra 52 til 68-69. Jeg spiser veldig sunt, trener fremdeles yoga og pilates spiser intet snop, brus og slikt æsj men allikevel fyker vekta opp...har faktisk gått opp mer enn jeg gjorde i sist svangerskap og da var jeg sengeliggende nesten hele svangerskapet. Føler meg stor nå men har kjøpt meg selvbruningsspray og krem, sminker meg fint hver dag til tross for at det er trening i seg selv...he he...stripet håret igjen og tømt de lokale kjøpesentrene for pene gravid klær....så til tross for at jeg er stor nå så er jeg iallefall en brun, fint kledd og moteriktig kval hi hi...
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 godt å vite at det er flere som har en vekt som bare går opp opp opp selv om dem spsier sundt og er aktive:P jeg vet ikke hva jeg føler meg som, men jallefall helt uformelig, eller kanskje OVERformelig? alt fett har lagt seg på rompa, hofter og self. det lille på magen...åsså har jeg fått ryggfett!!!!! hr ikke fått shoppa noen fine gravidklær enda, men fikk en saftig pay-check i går, så d blir shoppings imorgen=) brun og fin er lekkert, man føler seg alltid 100 gangeR BEDRE DA=) jeg har svidd svoren på terassen de siste dagene(men har vel ærlig talt mest vært inne å fyllt på glasset med isvann enn d jeg har sittet i solstolen..er jo ekstreeemvarmt=)=) Hvor har de fine gravidklær i sandnes/stavanger lailaelin?? trenger tips til morgendagens shopperunde=)
lana<3 Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har fått rumpe, det hadde jeg ikke før...og den er blitt stoooor..hi hi..jeg har gått fra str 34-36 til 40....er nå idag 25 uker på vei... Jeg har kjøpt noen fine topper og bukser på ichi på sandnes, H&M, Bik Bok, Lindex har noen fine behaglige bukser. Indiska har kanonfine kjoler. Jeg har tidligere brukt bare selvbruningskrem dove, men den er så klissete...så kjøpte meg spraytan og tar kremen på ansikt,legger og underarmer, resten er en knallgod hvit spray jeg kjøpte på vita på kvadrat. Fikk farge med en gang jeg sprayet den på og den klisser ikke og farger av på klærne slik den kremen gjør... Har svidd svoren her også i mange dager på bråstein og fått farge utenom også....bedre å være en brun kval enn en kvit kval.... Har tenkt å ta meg en tur til mamasita i stavanger også når jeg får min paycheck...bhvis de fremdeles er der da....så bare at de hadde mye fint på nettet som jeg absolutt kunne tenkt meg... Skal også kjøpe meg extensions som festes med klemmer, har lært fra sist svangerskap at vanlige extensions er ikke noe greit å ha når man er høygravid....så da kan jeg ta dem av og på som det passer... Når det gjelder den vekta så ser det ikke som den har tenkt å stoppe, ser tilogmed en liten antydning til dobbelthake under den vanlige haken min idag....ja ja men sann...vi får store sterke bein iallefall av å dra rundt på dette...he he...
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #12 Skrevet 7. juni 2008 Ok å høre at andre også har det "likt". Det blir lange turer med ny vogn når babyen kommer. Tror jammen jeg også skal ut å shoppe idag .det med extensions var heller ikke dumt. Jeg kjøpte meg en dyr shampo og serum som skulle være bra å bruke nå før barnet kommer og en begynner å amme (og mister hår)..mistet mye sist. Det var steindyrt..men tenker at det kan jo være verdt pengene. Gog helg!
Lillepusen-78 Skrevet 7. juni 2008 #13 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er 27+1, og har lagt på meg 10 kg. Beveger meg minimalt, i motsetning til før, da jeg trente mange timer i uka... Håper å få trent litt og gått mer når denne varmen gir seg. Er jo helt slått ut nå ;-) Stresser meg også litt denne vekta.... Men - satser på mye gåing med vogn til høsten :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 Enig med extensions altså..d er noe herk rett og slett! Med en gang de har vokst littegrann ut, lager d seg lekre floker mellom håroten og extensionen... Har hatt klemmer også, fra so.cap...og disse var helt fantastiske mtp at man kan ta dem på og av når man vil! Har en venninne som hadde remser som skulle festes med tape...de mente hun var enda bedre enn clipsene igjen.. men jeg vet ikke:) prøver å spare håret mitt ut igjen nå heller, men d er så grusomt slitt, og fytti hvor fort d ser fett ut når jeg er gravid og! grøsser.. Best å være brun hval ja=) jeg håper vekta stopper snart da... eller, jallefall at d neste som vokser nå BARE er babyen, og ikke pupper og lår:P blir hardcore stankelkur etter fødselen da.. eller pumping og amming til den store gullmedaljen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå