2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har en mann som mener jeg skal stryke skjortene hans. Han var drit sur her en morra for han hadde ingen srtøkne skjorter. Sa til han her for ca 1 år siden at siden det var bare han som brukte skjorter og han egentlig ikke er fornøyd med srtykingen min så kunne han gjøre det selv, dermed så henger jeg de opp i skapet usrtøket. Jeg srtyker ikke mine egne heller, er de veldig skrokkete så gjør jeg det når jeg skal bruke de. Hva syntes dere, er jeg sløv????????????????? Er ikke noe god husmor, har til og med vaske dame hver 14 dag. Men han får middag nesten hver dag (nå på sommeren er det ikke alltid, men nesten). Og han gjør ikke noe han heller, litt hage arbeid, men det er kos for han.
viktorogmilla Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Er dette seriøst? Hvorfor i all verden kan han ikke stryke sine egne skjorter??? Hvis det er fordi du er hjemme i permisjon, er det vel for å være sammen med barnet du har permisjon, ikke fordi du skal stryke skjortene hans??
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Han må da kunne stryke skjortene sine selv. Vi lever da ikke på 50 tallet heller.
de tre bukkenebruse Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg stryker ikke skjortene til min mann jeg heller=P hehe så jeg kan ikke si at jeg synest at du er sløv hehe...
May-juli07+mai09 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 hahahaha... han for stryke skjortene sine selv, eller levere dem på renseri!!!! mannfolk er ikke små barn og du er ikke mamman hans!!!!!
Tuppen og mini Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har litt vanskelig for å tro på sånne innlegg jeg da..... Finnes det virkelig sånne men nå for tiden?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Haha! *Ler meg ihjæl* Du er da for pokker ikke slaven hans.. Din oppgave er å ta deg av barnet, det er derfor du har permisjon. Du får ikke "fri" et år for å oppfylle hans våte drøm om en 50-tall hustru som alltid har middagen klar, holder et plettfritt hjem og stryker skjortene hans.. Velkommen inn i det nye århundre (årtusen også, for den saks skyld..)
Gjest mphs Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Nei, og det har han heller aldri spurt meg om. Han liker heller ikke å stryke så da henger han de opp på henger i våt tilstand og da er de helt fine.
2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Det her er faktisk helt seriøst. Jeg hater å stryke skjorter, og han mener at det er det jeg som burde gjøre
kokosyklus Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 hadde det vært min mann ville jeg svart: synd fro deg...
frk Nilsen Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Sambo stryker fint sine egne skjorter, vil ikke at jeg skal gjøre det om jeg tilbyr det en gang....hadde jeg strøket dem hadde de nok blitt mer skrukkete, hater å stryke! Og hvis han hadde krevd det hadde jeg nok bare sett rart på han
ruffen Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor mener han egentlig at du skal gjøre det? Mener han alltid det, eller fordi du er hjemme nå. Du får be han skaffe seg strykefrie skjorter viss det er så fælt å holde orden på egne klær! Det er da vel for guds skyld ikke din oppgave å stryke skjortene hans!! Ikke gi deg på dette. Det heter jo at en skal velge sine kamper, men dette er absolutt en kamp du bør velge!
2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2008 Han mener dette selv om jeg er i jobb. Og jeg har nok gravd min egen grav fordi jeg gjorde dette for intill 1 år siden. Jobben han har nå krever litt mer av bekledningen enn den han hadde for 2 år siden, men jeg ble så dritt lei av å gjøre dette, det er jo bare han som bruker skjorter daglig. Det irriterer meg grønn at jeg tar de sure minene hans til meg men sånn er jeg bare. Han har vokst opp med en mor som gjorde alt for han, hun strøk til og med boxerne. Jeg er og vant til at min mor strøk alles skjorter, hun strøk IKKE boxere, kun pen tøy som krevde dette. AHHHHHH hater at det har blitt sånn, skulle ønske jeg bare kunne drite i komentarene hans og smilt tilbake og si at det får han gjøre selv. MEn som sagt så har jeg jo tid til å sitte her å skrive og lese innimellom så da burde jeg vel egentlig også ha tid til det:) Ikke lett å være husmor. Er man bare det for barna sine ell. er man det også for mannen
Sofie:o) Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Ha ha ha!! For en fjompefjott:o) Gå til streik! Har selv streiket i lengre periode da det kun var jeg som ryddet og vasket. Det hjalp!! Da hybelkaninene og ullmusene holdt på å ta over kåken tok han poenget (ble vel redd...) og siden har han vasket gulvene m jevne (og litt ujevne:o) mellomrom. Lykke til!!
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Vi lever i 2008.. ikke 1951... du har ikke noe forpliktelse overfor mannen din å styrke hans skjorter.. du vasker klærne hans, holder huset i orden, lager middag, rydder etter middag, ordner med to små barn.... du er vel ikke noe robot heller. Hva gjør han, ordner litt i hagen????? Selv om han er på jobb hele dagen, så er det hans hjem og hans barn også, han er ikke fritatt all ansvar selv om han er på jobb.. Du gjorde jo alt dette når du jobbet fullt også.(hehe.. sorry, måtte bare svare på denne)
2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. juni 2008 Helt i orden mamman til lillegutt:) Du vet jo hvordan det er. må prøve å si litt mer i mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå