Gå til innhold

Hvor lang er deres sykluser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker baby comp,og den har funnet ut at jeg har sykluser som er på 48 dager!!

ikke rart jeg ikke fant noen eggløsning da jeg drev på å tissa på pinner for å finne ut når eggløsninga var..;)

 

Flere med slike laaange sykluser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløig er det vel.. Tja.. 90dager..?

Morro? NEEEI!!!!

Skrevet

oi da ... men blør man regelmessig om man har så lange sykluer da?

 

om man har mensen samme tid hver mnd så har man alltid eggløsning i mellom?!

Skrevet

kjenner til det evige vente fenomenet..

skikkelig kjipt,men går faktisk bedre når man vet at syklusen er så lang..=)

har du noen grunner for at syklusen er så lang?

jeg var hos lege og fikk ordnet time til ordenlig utredning fordi jeg hadde bare mens 4ganger i året..men så plutselig var jeg gravidos=)

så er spent på om syklusen blir mere stabil nå ett år etter fødsel..

Skrevet

til meg sa legen at man kan ha eggløsning uten mens,men ikke mens uten eggløsning..

hmmm..eller kansje d var motsatt..?!?

som regel er eggløsning 12dager etter første dag mens..

Skrevet

På tirsdag fikk jeg vite at jeg har pco, jeg har verken mens eller eggløsning.

Har jeg ikke fått mens innen sept eller blitt gravid innen den tid, skal jeg få noe som provoserer frem mens.

Forhvis blir jeg gravid da.

Hvis ikke, må jeg vel begynne på pergo.

Men, tar en ting av gangen nå, venter på mens først og fremst! =)

 

Eller at jeg blir gravid før mensen kommer, DET hadde vært bra! :D

Skrevet

ok... det var det jeg lurte på :) så for oss som blør regelmesig så skal det være i orden med eggløsninger?

Skrevet

Før graviditet 26 dager etter fødsel 28 dager:)

Skrevet

26 dager, kjipt korte sykluser, kunne holdt seg på 28 dager, minst!!

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg får mensen 14-16 dager etter eggløsning! Har hatt uregelmessig mens siden august,derfor har jeg tatt El-tester.og skriver da skjema! Ser ut som om syklusen begynner å bli stabil nå,håper håper håper..26 dager de 2 siste mnd.Så nå håper jeg mensen kommer den 11.6,vis jeg ikke er gravid da!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har ikke noen faste sykluser...varierer mellom 30 og 50 dager, som oftest rundt 40 dager da. Men nå de 2 siste mnd har det kommet med 30 dager i mellom, noe som aldri har skjedd før!

Skrevet

jeg hadde (som sagt) mens 4gang i året og disse varte i 3uker i slengen med mye blod og gørr..

Ingen lege ville ta meg seriøs siden det bare var 1 år siden jeg avslutta p-pille bruken..

så prøvde akupunktur og blodtype diett pluss andre ting for å se om ting retta seg,men ingenting skjedde..

Så skulle jeg og sambo til syden,og jeg fikk slike utsettingspiller slik at jeg skulle slippe å få mens i syden. Disse pillene holder igjen mensen i ca 14dager,og så tømmer livmora seg skikkelig etterpå. Mnd etter ble jeg gravid=)

Skrevet

Før jeg ble gravid med 1. mann hadde jeg 28 dagers syklus (gikk på p-piller), etter at han ble født og frem til jeg ble gravid igjen, hadde jeg mellom 21 og 26 dagers syklus. Veldig kjekt hvis man prøver på å bli gravid, da. Slippe å vente så lenge : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...