Gå til innhold

hva med linn jeanette eller


alvilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes Kine Anita var fint!

Et litt sprekt navn som ikke så mange heter nå.

 

Linn Jeanette blir litt søtt for min del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Jeanette ble litt sukkersøtt og veldig 1980-tallet.... og litt harry....

Kine Anita ble litt i en annen sjanger, og er greie navn men likte ikke kombinasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk faktisk i klasse med en som het Linn Jeanette. Hun var litt vel bærtete og veldig mye rosa! Kunne være litt sur også til tider, så assosiasjonene er vel ikke helt de beste... Og navnekombinasjonen er jo veldig 80`talls da, men ikke at det gjør noe. Når det er sagt så synes jeg at Linn er nydelig, men liker ikke Jeanette, altfor sukkersøtt rosa og klissete.

 

Kine er ganske så fint, og Anita er ok, men ikke helt overbevist over kombinasjonen av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, berre Linn som er fint. Dei tre andre navna oser 80-tall. Steinvaska bukse, høgt hår og ball-genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Linn er et utrolig nydelig navn.. Liker også kombinasjonen Linn Jeanette. Det at det er 1980 syns jeg ikke gjør noe, det fører vel bare til at det ikke blir 4-5 stykker i klassen hennes som heter det samme som henne.

 

Kine Anita likte jeg ikke, men liker begge navnene hver for seg. Kine Therese er bedre da syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine Jeanette eller bare Kine!

 

Kine er et veldig fint navn, men er ikke så veldig glad i navnet Anita. Jeanette var kanskje populært på 80-tallet, men jeg liker navnet likevel, jeg, og syntes det fint kunne kombineres med Kine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...