3xmamma Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har smurt meg inn på beina med den idag, får sldri farge på beina, så tenkte jeg skulle jukse litt i år Men hvordan funker dette her, når jeg smørrer meg inn om morran, hvor lang tid må jeg vente med bading dusjing? Dusja jo før jeg smurte meg, men i denne varmen er det jo en viss fare for at fristelsen for basseng/sjø er stor.. Renner det av da, eller tar det kort tid før det trekke inn i huden? Ser for meg at jeg bader, og det renner av jeg, og så går jeg resten av sommern med brune zebra striper
-Hoppsi Deisi- Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det går nok bra, men det beste er å smøre seg før man legger seg om kvelden. Dove sin brunkrem er ikke så sterk som vanlige selvbruningskremer, så den blir ikke skjoldete så fort. Men min erfaring er at du må gjenta smøringen et par dager på rad for å se effekten:) Kan og bli litt gult hvis man smører for mye.
3xmamma Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Så altså smørre meg kvar dag i et par dager fremover? Syns jeg ser litt forandring jeg, og det ser ikke akkurat ekte ut Men litt falsk farge er myyye bedre en blendende hvit, for jeg kan love deg jeg er hvit Takk for svar
-Hoppsi Deisi- Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja, ihvertfall et par kvelder på rad:) Nei, det skal godt gjøres å få skikkelig fin brunfarge av selvbruningskremer...har prøvd mange, hehe:) Så nå er det solarium isteden, til sommeren kommer her oppe i nord Lykke til da:)
3xmamma Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Hehe da skal jeg gjøre det, har prøvd solariet, men ble fremdeles ikke farge på bena av det. Tror bena mine er imune mot solbrun farge Takk takk
-Hoppsi Deisi- Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, samme her, tar hundreogførti år før man blir brun på bena :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå