*Jente06*gutt08* Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vært og fått første behandling for 2 timer siden, og nå er jeg kjempe kvalm!! Litt rar i magen også, men ikke så mye unormalt Han jeg var hos er veldig flink, og ifølge han, så driver ikke han med modning akupunktur, men igangsettings akupunktur. Han er veldig påstandig når han sier at jeg trenger maks 2 behandlinger, og jeg håper og tror han har rett Hvordan var formen deres etter behandling og hvor mangen behandlinger trengte dere?
N_79 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg går på modningsakupunktur nå...Vært på 2 behandlinger og skal på en til før termin. Etter første behandling hadde jeg maserier i en uke. Hadde andre behandling igår og etter det så roet maseriene seg (vet ikke hvor happy jeg var for det)... Igår fikk jeg skikkelig åndenød når jeg var ute og kjørte bil...småkvalm og følte noe strammet over brystet. Men vet ikke om det var pga akupunkturen eller varmen... Vet ikke om jeg var til noe hjelp, men håper nå formen blir bedre da Lykke til
*Jente06*gutt08* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Takk for svar Minimark Er egentlig ikke noe betre, mer kvalm...men gjerne det hvis det fører til noe...hehe, selv om jeg tror det er for mye å håpe på Flere som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå