Gå til innhold

Flere 2. eller flergangsere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på drøyt året, og er nå i 1pp. Det er 12 dager siden EL og jeg tror faktisk jeg er gravid. Har ikke testa enda, men blir veldig forundra (og skuffa) om den ikke er positiv i morgen tidlig. Temp og andre små signaler peker i pos retning.

Har vært gravid to ganger, hvorav en exu, og da brukte jeg 6 mnd på å få det til begge gangene. Tenk om jeg er så heldig å få det til med en gang nå. :-) Er jo litt redd for abort siden jeg har hatt det da men... god start.

Flere som har hørt / erfart at det er lettere å bli gravid om man allerede har født et barn? Eller er det mange flergangsere som har vært på BliGravid lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en datter på 13 mnd. er i 7 pp nå, håper det har klaffet denne gangen.Skulle hatt mensen på mandag men kom ikke, testet med clearblue på tirsdag, negativ, fortsatt ikke mens og ømme pupper men tørr ikke teste for da er håpet mitt ute hvis jeg ikke er gravid så jeg bare venter så lenge jeg klarer tror jeg... hehe. Lykke til!

Skrevet

Hei, vet du sikkert når du hadde EL? Lutealfasen varierer jo bare med noen dager, og i dag er det fredag! Høres veldig positivt ut spør du meg! :-) Testet du tidlig el sent positivt sistgang du var gravid?

Men du stemte ikke med den teorien jeg har hørt her og der, som så mange andre myter rundt graviditet..

Skrevet

jeg har ei datter som blir 2 i juli, er nå i 2 pp etter utak av hormonsoiral så er ikke helt sikker på syklusen min, men tror jeg har IKM rundt 20 juni.

Skrevet

Jeg har ei datter på snart 16mndr og er i 2.pp etter SA...håper det går bra og sitter denne gangen!!

Skrevet

jeg har en datter på 2 år, vert prøver i 1,5 år. ca...

fikk i vår diagnosen PCO (hatt symptomer i flere år), en større cyste på eggstokken, laaaaange sykluser... så lei av di...

men 24 april hadde jeg operasjon å fjernet cysten, fikk mensen dagen etter, så 28 dager etter det fikk jeg mensen igjen. fikk neg el-test onsdag, testa ikke i går for vi var vekkreist å jeg glemte den, testa i dag og fikk pos el-test=) jei.. bare å hoppe i høyet nå... hadde sex i går også da.. så el kom på dag 14 å gjett om jeg er glad for at syklussene er stabile og jeg håper jeg sitter me pos grav test om 14 dager

Skrevet

Har ei datter på 2 år og hun tok det ikke lang tid før spiren satt,med nummer to er det verre for min del, hopper snart inn i min 11 pp nå...:(

Håper spiren sitter snart=)

Skrevet

hei.. jeg har en gutt som blir 4 i november,, er nå i min 6pp... har ikm uke 25 så håper at det sitter da.. det er nok veldig forskjellig fra person til person om det går raskere med nr to eller ei... håper at du er blitt gravid på 1 forsøk, hadde vært kjekt..=) lykke til..=)

Skrevet

Hei,

Har en sønn på 13,5 år of har akkuart sluttet på p-pillen. Prøver ikke å bli gravid akkurat nå, men er nok ikke lenge til....:) Bruker ikke annen prevansjon (man kan vel ikke kalle "sikre perioder" og "hopp av i svingen" for prevansjon? :-)), så kanskje....:-D

Skrevet

Har ei datter på snart 19 mnd.

Og er i min 2 pp.

Hadde tenkt å vente med prøvingen til august, men klarer ikke vente.

Har sluttet på p-pillen, men vi prøver ikke for harde livet ennå.

Har det ikke skjedd noe innen august, setter vi alle kluter til.

Skrevet

Ja visste sånn ca når jeg hadde el kan jo være det var 2 dager etter positiv el test! :) Har vondt nederst i magen, sånn trykke følelse og veldig ømme brystvorter. men tørr ikke teste er så redd for negativ så jeg bare venter og ser om mensen kommer. Kommer sikkert til å teste i løpet av neste uke hvis ikke mensen er komt. ;) Med førstemann visste ikke jeg var gravid før uke 5 eller noe. Var ikke planlagt gikk på p pillen. Lykke til!

Skrevet

har ei datter så blir 2 år i aug. er nett begynt på 1. pp:) håper det går fortere for meg denne gangen.. gikk 1 år sist.

krysser fingrene for deg, meg og resten av gjengen her inne:)

Skrevet

Hei har en sønn på 2år, med han klaffet det i 3pp.. Nu er jeg i min 7pp, eggløsning om en uke..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...