Gå til innhold

Ser man generelt eldre ut med kort eller langt/halvlangt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å klippe meg. Har halvlangt hår nå. Lurer på å klippe meg til over skuldrene, få kanskje en litt kul frisyre..men vet ikke? Har ikke lyst å se eldre ut enn mine 33 år liksom (nå ser jeg ut som jeg er ca 28 er det mange som sier).

Hva hadde dere gjort? og noen som har internettsider med stilige frisyrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ikke vær redd for det. Og med en kul frisyre kan det hende du ser yngre ut.

Personlig liker jeg ikke så altfor langt hår på damer på 30+

Har en del venninner som i alle år har fått høre at de har så langt og fint hår. Men nå som de har rundet 30 synst jeg ungpikelooken kræsjer litt. Ser hvor utrolig freshere de hadde sett ut med litt kortere hår. De ser rett og slett dradd ut med det lange håret og fremhever alt for smale ansikter.

Skrevet

jeg gjorde nettopp det. klippte meg til skulderlengde. klippte opp og graderte mye, så det er ganske kort bak. syntes det ble en kul frisyre, og deilig i varmen! =) men opplever selv at jeg blir virkende eldre ut med kortere hår. =) passer litt bedre til looken som mamma synes jeg. =)

Skrevet

Har alltid tenkt at man ser eldre ut med kort hår, men nå tenker jeg mer som hun som svarte oppfor meg. Mange tviholder på det lange håret mye lengre enn det er kledelig. Må da være mye finere med kort hår på en som kler det, enn om hun absolutt må ha langt hår, selv om det ser dumt ut. Hvis du skjønner:)

Ta sjangsen , klipp deg. Blir sikkert fint.

Jeg er forresten 25, og har hatt kort hår i 9 år. Fordi det kler ansiktet mitt best.

Skrevet

Ja, jeg tror det kler ansiktet mitt bedre faktisk, men ei venninne (ei ærlig ei..hehe) sa jeg så eldre ut. Men mannen min sa jeg så yngre ut, og hvem skal jeg tro på? Dette var når jeg dro håret bak så klart. Nei, tror jeg gjør det jeg! Har hatt samme sveisen i hundre år, så på tide med noe nytt.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...