Gå til innhold

Noen med 2006 barn som tenker på en til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg vil, selvsagt skal jeg ha en til, men når? vår sommer 2009 eller 2010?... Amalie er født i november 2006. Og hun er opptatt av babyer nå, så da smelter jo jeg enda mer vettu.. og de har så mye glede av hverandre når de er tett? Vurdere sterkt å begynne prøveingen i august måned..

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også november 2006 barn, og han er også veldig opptatt av babyer =)

Han kommer nok til å bli en kjempeflink storebror =)

Har veldig lyst på en til, men kommer ikke til å begynne prøving i år.. Vil at han skal være litt større =)

Skrevet

jeg har et juni-2006 barn... også har jeg et mai-2008 barn. det er koselig og travelt, men det blir sikkert stas til våren det gleder jeg meg til!

Skrevet

Her er det stopp.

Men det er for jeg har en født i april 05 og minste i mai 06.

Har mer enn nok med å følge opp de 2. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var stopp her og... trodde jeg. VI har 2 (vi=jeg har 2, han har 1) september begge to, 04 og 07... Han vil ha en til!!!!! Vel, jeg har sagt vi kan få en til... om 5 år! :)

Skrevet

Har en oktober-06 gutt, og syntes det var en fin tid å få på, det er ikke oppe og avgjort enda, men regner med at om alt går etter planen, kommer det en liten en høsten -09:)

Skrevet

Jepp! :o)

Når jeg blir gravid.. Det kan kanskje ta tid, siden jeg har PCO.

Fikk vite om det det på tirsdag. Vi prøver iallefall nå! =)

Daniel er forresten født jan 06!

Skrevet

Hei! Har 2006-barn, og har allerede tenkt på, og fått, en til ;-) Er nesten to år i mellom dem da, eldstemann er født på starten av 2006, og yngste på slutten av 2007.

Går veldig greit foreløpig, men minste er jo bare 6 måneder da. Noen ganger blir storebror lei av lillesøster, og sier fra at vi skal legge henne ned så vi kan leke eller kose med ham i stedet (eller at hun skal "gå bort", dersom hun har åla seg bort for å komme til ham), men for det meste er han en veldig stolt storebror. Og for lillesøster fins det nok ingen som er fullt så morsom som storebror. Hvis han legger seg ned ved siden av henne for å sprelle litt sammen med henne på gulvet ligger hun bare og ler og ser beundrende på ham :-D

Morsomt at de allerede har glede av hverandre, og spennende å se hvordan det blir når de blir eldre :-)

Skrevet

Jeg var overhodet ikke klar for en til, har april 07 barn - men nå er jeg 2 mnd på vei :-/ Er kjempeglad for det nå da, vi ønsket oss to tette, men ikke sååå tette hehe,,, går bra, blir travelt, men hva kan man gjøre? :)

Skrevet

Har et barn født i slutten av apri-06 og har termin med neste om 2 mnd : )

Vi ønsker oss 2, så hvorfor vente ? : =)

Go for it !

Skrevet

Nei! Hehe

Skrevet

Har ei født i mars 06, og venter neste i juli 08:)

Skrevet

det er liksom det jeg tenker litt også.. men så er det dette med at det kan bli slitsomt med 2 så tette da.... gruble gruble...

Skrevet

Jeg har en gutt født i mai 2006 og venter nr.3 i januar 2009

Skrevet

mini er født 18.11.06, og vi skal ha en til i desember. planlagt altså.

ville ha de med ca 2 års mellomrom. de har en enorm glede av hverandre, våre skjønne små, så håper det blir sånn her :):):):)

Skrevet

har mars06 barn og håper at det kan bli en bebbis til i løpet av 2009/2010 :) hvis ikke legger jeg inn årene og pensjonerer livmora for godt! ;)

Skrevet

Hei!! sønnen min ble født 06.06.06 så han faktisk bursdag i dag.Og ja! jeg tenker på en til...er så babysyk selv om den blir den 4 barn...tror jeg må bygge på huset først gitt :(

Skrevet

Småen her er født i september -06. Jeg har termin igjen nå i sept -08..:) Så blir akkuratt 2år mellom dem! Har alltid ville hatt 2år mellom barna mine.Synest verken det er for liten eller for stor aldersforskjell!:)

Skrevet

har sept-06 barn, og får okt-08 barn:)

Skrevet

Gratulerer med 2 åring da!!!

Skrevet

Har februargutt 06 og en maigutt 08 som er 7 dager gammel. Synes det er en fin aldersforskjell. Tenker at om et års tid vil de kanskje får mer nytte av hverandre... Har selv en søster og det skiller oss 2 år og 2 mnd og vi har hatt masse selskap i hverandre:)

Mye jobbing blir det uansett, men så mye kos også da:D

Skrevet

Jeg fikk min andre i mai 2006 - dvs. 13 måneder etter førstemann. Nå er jeg gravid igjen og har termin i juli :o)

Så her kommer de som perler på ei snor - men nå er det slutt...... Vil bare tilføye at mine 2 første bestandig er sammen og leker og slåss - og ser ikke den ene den andre så er det spørsmål om hvor han er hen.... De har VELDIG mye glede av hverandre, og håper også at de sammen med søstera får mange gleder framover under oppveksten.

Skrevet

Har august 06 gutt, og får en september 08 gutt nå :-)

Skrevet

Har barn født i mars 01, oktober 03, desember 06 og begynner prøvinga på nr. 4 i august :)

Skrevet

Tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...