Gå til innhold

Endelig ferdig med eksamen...var skummelt:P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det gikk da egentlig ganske så bra.. :)

 

Fikk 5...yeey:D

 

 

 

*glad glad glad*

 

Var norsk muntlig..heldigvis spurte de meg ikke noe om kasusbøying:P Bare sagaen om Gunnlaug Ormstunge... :)

 

 

 

Herregud, jeg er FERDIG!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra det gikk bra, jeg har tenkt på deg jeg.... Gratulerer med så god karakter!!!

Skrevet

:) takk..jeg er super fornøyd:D

 

 

Takk for tankene:)

Skrevet

Gratulerer! Det er deilig når det er over. =)

Skrevet

Takker=)

 

Ja, driiiiitdeilig.. endelig!! :D

Skrevet

Takk takk =)

 

Nå skal jeg ta en liten dupp før jeg henter de små..ble lite søvn i natt gitt:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...