små Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Men det gikk da egentlig ganske så bra.. Fikk 5...yeey:D *glad glad glad* Var norsk muntlig..heldigvis spurte de meg ikke noe om kasusbøying:P Bare sagaen om Gunnlaug Ormstunge... Herregud, jeg er FERDIG!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Så bra det gikk bra, jeg har tenkt på deg jeg.... Gratulerer med så god karakter!!!
små Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 takk..jeg er super fornøyd:D Takk for tankene:)
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer! Det er deilig når det er over. =)
små Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Takk takk =) Nå skal jeg ta en liten dupp før jeg henter de små..ble lite søvn i natt gitt:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå