Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 hei jeg har fulgt med litt på innleggene dine ang puppen din.. også så jeg igår at du skulle til legen igjen... Hvordan gikk det ? og har puppen din blitt bedre ? jeg het forresten Gucci || her inne før.. kanskje du husker nicket ? uansett.. håper legene finner ut av det
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Skrev et innlegg om det i går...vet ikke særlig mer, fikk kun bekrefta at det er frandringer og tatt celleprøve. Venter på time his kirurg for videre vurdering siden en kul er såpass stor at den vil de fjerne uansett. Så det er enda lenge ventetid....ikke det jeg håpa på akkurat... Forresten 3 kuler de fant, en stor i ene og to mindre i andre. :-/
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Uff så ekkelt.. ikke mye morro når det blir sånn. Får håpe det blir et enkelt inngrep og at det er fort gjort å fjerne kulene. det som er værst er å gå og vente.. Dette går bra skal du se. Legene er flinke idag! Sender deg mange klemmer sånn at du får noe annet å tenke på Ønsker deg også en kjempefin helg Kos deg masse !! *klemmer i haugevis* fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå