hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Litt forvirra no, men takk takk. =) Du er jammen dritgrei =)
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Slenger meg på her. Mamma og Mallo funker i cyberspace, og er sikkert hyggelig irl også.
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 trenger ikke forvirres av det... eller... hva er du forvirra over? ungarsk eksamenstid? :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Nei dette er ikke aping!!!!!! Dette er rertt og slett heiing fordi du skribver morsomme fine ting! og i sted måtte jeg smile veldig og da ville jeg si det til deg! Du er bra bra bra!
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Så koselige meldinger ut av det blå kjem ikkje kvar dag =)
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Hehe takk takk. Har faktisk satt pris på deg kvar dag forrige uke. Hadde pastasausen til middag nesten kvar dag. Denne veka er det lasagne, men i kveld skal det kokast saus på nytt. =)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 ...nei ikke hver dag, så da må man jo tro på dem når de kommer ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 Det ler jeg av.... vil lagde pizzasnurrer av den sausen i går, og i dag skal vi ha lasagne! heia universalsausen :-)
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Universalsausen er genial. Funker mykje betre enn maestro pizzeria. (eit pizzabakeri som etterkvart slutta å spør etter navn, adressa og telefonnummer når eg bestilte fra dei).
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2008 hahahahah... og jeg har fått post tilsendt på en pub.... samme ulla...
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2008 har du forresten utviklet sausen? hvis du kommer på noen deilige utviklingstriks så håper jeg du roper!
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 No gir du meg vel mykje kreditt her. Eg hadde mais oppi! That's all. (og det stod vel også som forslag i oppskrifta di). Men kjem eg på noko så skal eg sei i fra. =)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. juni 2008 hahaha du har ikke fått sausekred enda, men det kan jo hende jeg flagger litt for deg om du skulle komme på noe revolusjonerende... er du i ungarn eller har jeg bare gjetta?
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #17 Skrevet 6. juni 2008 Eg er nok i Ungarn ja. Mulig eg kan tilføre sausen paprika eller svinefett, det er det me kan her nede =) Naboen er ekspert på (hold deg fast) fritert svinefettchips! Ho ho, ein kan jo nesten kjenne hjerteinfarktet berre ved å lese ordet.
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har noen venner som har studert og de har snakket om den retten der... den serveres i bosnia også - just as you know... hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå