Gå til innhold

Mamma og Mallo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er fin!! Hurra for deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt forvirra no, men takk takk. =) Du er jammen dritgrei =)

Skrevet

Slenger meg på her. Mamma og Mallo funker i cyberspace, og er sikkert hyggelig irl også.

Skrevet

trenger ikke forvirres av det... eller... hva er du forvirra over? ungarsk eksamenstid? :-)

Skrevet

No driver nokon ap med meg her!

Skrevet

Nei dette er ikke aping!!!!!! Dette er rertt og slett heiing fordi du skribver morsomme fine ting! og i sted måtte jeg smile veldig og da ville jeg si det til deg! Du er bra bra bra!

Skrevet

Så koselige meldinger ut av det blå kjem ikkje kvar dag =)

Skrevet

Hehe takk takk.

Har faktisk satt pris på deg kvar dag forrige uke. Hadde pastasausen til middag nesten kvar dag. Denne veka er det lasagne, men i kveld skal det kokast saus på nytt. =)

Skrevet

...nei ikke hver dag, så da må man jo tro på dem når de kommer ;-)

Skrevet

Det ler jeg av.... vil lagde pizzasnurrer av den sausen i går, og i dag skal vi ha lasagne!

heia universalsausen :-)

Skrevet

Universalsausen er genial. Funker mykje betre enn maestro pizzeria. (eit pizzabakeri som etterkvart slutta å spør etter navn, adressa og telefonnummer når eg bestilte fra dei).

Skrevet

hahahahah... og jeg har fått post tilsendt på en pub.... samme ulla...

Skrevet

har du forresten utviklet sausen? hvis du kommer på noen deilige utviklingstriks så håper jeg du roper!

Skrevet

No gir du meg vel mykje kreditt her. Eg hadde mais oppi! That's all. (og det stod vel også som forslag i oppskrifta di). Men kjem eg på noko så skal eg sei i fra. =)

Skrevet

hahaha du har ikke fått sausekred enda, men det kan jo hende jeg flagger litt for deg om du skulle komme på noe revolusjonerende... er du i ungarn eller har jeg bare gjetta?

Skrevet

Eg er nok i Ungarn ja. Mulig eg kan tilføre sausen paprika eller svinefett, det er det me kan her nede =) Naboen er ekspert på (hold deg fast) fritert svinefettchips! Ho ho, ein kan jo nesten kjenne hjerteinfarktet berre ved å lese ordet.

Skrevet

Jeg har noen venner som har studert og de har snakket om den retten der... den serveres i bosnia også - just as you know...

hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...