Marius06 + tvillinger Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vært på ultralyd i dag og der viste det seg veldig fort TVILLINGER!!! så ut til at det var 2 jenter. Misforstå meg rett, selvfølgelig kjempekoslig, men må jo innrømme at jeg er lettere sjokkskadd for øyeblikket : )
Marius06 + tvillinger Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2008 må visst endre nicket mitt ser jeg
Myra Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer. Kan godt tenkte meg at det er et sjokk. Men veldig koselig. Du har jo ennå god tid å bli vant til tanken
penny lane Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 så fantastisk! for en sjokk nyhet. men dog fantastisk. gratulerer.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer! Så kjekt med tvillinger Håpte på tvillinger selv, men det bor bare en i min mage
Nina_J Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Så gøy da! Hadde du ingen anelse engang? Er dette første gangen eller har du flere barn?
nyvending Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Oi, det var nok litt av et sjokk ja!!!! Men så spennende og gøy også, gratulerer så masse :-)
ChellBell - har født! Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 OMG, så vilt!!! Men så utrolig gøy!! Jeg var i sjokk i mange dager bare over å få vite at jeg får en jente, men dette tar jo kaken da Gratulere så kjempe mye! Du får gi deg selv god tid til å lande etter denne beskjeden )
Marius06 + tvillinger Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Dette blir nr. 2 og 3 Har et gutt fra før som blir 2 i juli. Er for så vidt glad for at dette ikke er første gangen. Nå vet jeg i hverfall litt mer hva jeg skal gjøre. Hadde vel ikke helt oversikten første gangen med en gang : )
AO3 Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer! Var det på ordinær UL det ble oppdaget? Hadde du ikke noen mistanke på forhånd? Skjønner godt at du fikk sjokk!
Marius06 + tvillinger Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2008 Det var på ordinær UL ja. Ingen anelse på forhånd. Ikke spesielt stor og har nesten ikke hatt noen tegn på graviditeet omtrent. Har vært fryktelig trøtt, men thats it!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 gratulerer så masse. Dobbel lykke hehe:) Ønsket meg egentlig tvillinger selv også denne gangen, men var bare en i magen min.. Er jo selvfølgelig glad for det også, men hadde vært veldig kjekt med tvillinger. Lykke til videre:) Blir litt ekstra spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå