Gå til innhold

Herregud, jeg er i sjokk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd i dag og der viste det seg veldig fort TVILLINGER!!! så ut til at det var 2 jenter. Misforstå meg rett, selvfølgelig kjempekoslig, men må jo innrømme at jeg er lettere sjokkskadd for øyeblikket : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må visst endre nicket mitt ser jeg :)

Skrevet

Gratulerer. Kan godt tenkte meg at det er et sjokk. Men veldig koselig. Du har jo ennå god tid å bli vant til tanken :)

Skrevet

så fantastisk! for en sjokk nyhet. men dog fantastisk. gratulerer.

Skrevet

Gratulerer! Så kjekt med tvillinger :)

Håpte på tvillinger selv, men det bor bare en i min mage :D

Skrevet

Så gøy da! Hadde du ingen anelse engang?

Er dette første gangen eller har du flere barn? :)

Skrevet

Oi, det var nok litt av et sjokk ja!!!! Men så spennende og gøy også, gratulerer så masse :-)

Skrevet

OMG, så vilt!!! Men så utrolig gøy!! Jeg var i sjokk i mange dager bare over å få vite at jeg får en jente, men dette tar jo kaken da ;) Gratulere så kjempe mye!

Du får gi deg selv god tid til å lande etter denne beskjeden :o)

Skrevet

Dette blir nr. 2 og 3 :) Har et gutt fra før som blir 2 i juli. Er for så vidt glad for at dette ikke er første gangen. Nå vet jeg i hverfall litt mer hva jeg skal gjøre. Hadde vel ikke helt oversikten første gangen med en gang : )

Skrevet

Gratulerer! :) Var det på ordinær UL det ble oppdaget? Hadde du ikke noen mistanke på forhånd? Skjønner godt at du fikk sjokk! :)

Skrevet

Åh, så gøy! Gratulerer med dobbel lykke:)!

Skrevet

Det var på ordinær UL ja. Ingen anelse på forhånd. Ikke spesielt stor og har nesten ikke hatt noen tegn på graviditeet omtrent. Har vært fryktelig trøtt, men thats it!!!

Skrevet

gratulerer så masse. Dobbel lykke hehe:) Ønsket meg egentlig tvillinger selv også denne gangen, men var bare en i magen min.. Er jo selvfølgelig glad for det også, men hadde vært veldig kjekt med tvillinger. Lykke til videre:) Blir litt ekstra spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...