Gå til innhold

3-4 mnd baby: Hvordan er dagene deres? Rutiner etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig på hvordan dagene/rutinene deres er.. Når står dere/babyene opp, når sover babyene deres, hvor ofte spiser de etc...

Synes selv det er litt vanskelig å komme inn i gode rutiner, spes i denne varmen... Lillegutt har problemer med å finne søvnen om dagen.. Flere som har det slik?

Kjempeglad for mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lite rutiner på dagen. Han våkner som regel kl 7, og er trøtt igjen i 9-tida, men hvor lenge han sover og er våken etter det varierer fra dag til dag. Noen ganger en halvtime og noen ganger 3 timer. Kommer jo veldig an på om vi er hjemme eller ute og farter også. Synes det er ganske greit jeg. Tar det som det kommer :-)

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd. Vi står opp i 9-10 tiden..Liten hvil i 11-12 tiden (30-45 min) Og hviler i sengen fra KL14-16 ca. Hun får mme kl.06, 10, 14 og 18...Spiser grøt kl 19.30 og legger seg kl.20. Sover da til 06, og får flaske og sover videre 3 timer ca!! Deilig :)

Hun finner søvnen av seg selv!

Skrevet

Her står vi opp rundt 6.30. Babyen vil nok helst opp før, men jeg klamrer meg til senga til 6. Hun bråker og kaver sånn (og jeg er en dårlig sover), så da har jeg mer eller mindre vært våken i timesvis :-(. Om dagen så tar hun en lur når det har gått ca 2t siden hun våknet sist. Sover som regel i 35-40min sykluser, en sjelden gang litt lenger. Sover like mye om hun sover inne (i vogna) eller ute på tur. Er forresten ikke særlig interessert i å sitte i vogn lenger, så det blir endel babybjørnbæring. Er også trøtt for natten ca 2t etter siste lur så tar natten en gang mellom 18.30-20.

Skrevet

til kitty08

Hadde det sånn som deg om natta. Mini lagde så mye lyd uten egentlig å våkne for å få mat, så jeg lå våken i timesvis

Flytta han inn på eget rom med døra på gløtt, sånn at jeg bare våkner hvis han virkelig sier ifra, og jeg har fått et helt nytt liv :-)

Er så glad i nattesøvnen hehe.

Skrevet

Skulle så fryktelig gjerne ha gjort det, men har ikke flere rom :-(. Flytter om en mnd ... Takk for tipset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...