Gå til innhold

sole seg?


Teritt89

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 32 snart 33.

er det farlig å ligge i solen å kose seg``??

mange sier at det er skummelt.. å andre ikke.

er ei her i byen jeg hørte om som tok sol når hun var gravid..

hjelp meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er greit å sole seg, men kanskje man skal være forsiktig hvis magen blir veldig varm? Men det står visst noe i en artikkel om dette under temasidene her på BiM.

 

Selv er dette ikke noe stort problem for meg- jeg er så varm at jeg stort sett bare klarer å være ute i sola i korte øyeblikk av gangen før jeg må inn i skyggen og kjøle meg ned litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal ligge ute i solen, tror jeg du bør legge noe over gravid magen.. for husk på det er ganske tynn hud, så det blir visst for sterkt lys til ongen.. det er nå det jeg har hørt hvertfall.. men sånn personlig klarer jeg ikke være noe lenge ute i solen selv da..hehe.. så det er ikke noe problem her i gården;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både tatt solarium i vinter (noe jordmora sa at ikke var farlig så lenge man ikke overdriver, samt har på vifter så man ikke blir overopphetet!)

Ellers nå så ligger jeg ute i sola nesten hele dagen, MEn nå er jeg så heldig at vi har nedfelt svømmebasseng på verandaen som jeg kan kjøle meg ned i... MEn det er ikke FARLIG og sole seg så lenge man får i seg masse vann, og unngår og bli solbrent og overopphetet. Og er man redd for at magen skal bli for varm så er det bare og dekke til:-)

Kos dere i sola!!! Det gjør ihvertfall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger det som er sagt over + at jeg henter et håndkle med iskaldt vann ca hvert 10.nde minutt og legger over magen littegrann, hvis jeg sitter ute i solen. Syns bare det er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke fali å sole sæ, å d blir ikke varmt nåkk t at babyen i magen ska bli overoppheta... men d som kan skje e at du kan få de brune leverflekkan som ikke vil gå bort ijæn... d e no mi meining.. men greie heller ikke å sitte så lenge i sola før æ må inn å kvile:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...