Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er "utstøtt", føler jeg. Kommer fra en liten bygd. Vi har vært en gjeng med damer, alle er rundt 30 år, som har hengt litt sammen,men nå er det ingen som tar kontakt lenger. Jeg mener bestemt at jeg ikke har verken sagt eller gjort noe for å skyve dem fra meg. Jeg er den siste i gjengen som får barn. Trodde kansje de kom til å glede seg over att jeg også skulle få barn, men hører ingenting fra noen. Ble arbeidsledig på januar og har ikke fått meg ny jobb, så jeg har gått hjemme og vært ganske deppa til tider da jeg ikke har fått noen ny jobb heller så lenge jeg er gravid Så jeg har absolutt hatt behov for vennene mine! Jeg har besøkt dem flere ganger, men de har ikke satt sin fot i mitt hjem. Fikk melding fra hun ene for ca 2mnd siden, hun skrev avsluttningsvis:jeg håper vi treffes en dag... Det teiteste jeg har hørt, her i bygda må du ha bil for å komme deg stort sett overalt. Da "treffer" man ikke akkurat folk, spør du meg... eller?? Har bestemt meg for å drite i hele gjengen å finne meg nye venner,( kansje jeg treffer noen nye i barselgruppen etter jeg har født?) Nå er jeg på overtid og har ikke hørt et knyst fra noen om noe. Ingen som lurer på hvordan jeg har det da? Eller om jeg har født? Merkelig.... Jeg er skikkelig skuffa over dem! Mens kompisene til gubben sender meg meldinger å spør hvordan det går og er oppriktig interessert hele tiden. Noe jeg syns er superkoslig!! Men bare vent å se, når barnet er født kommer de strømmende for å se! Da surner jeg værtfall, er jeg plutselig verdt noe da når ungen min har kommet!!!??? Jeg spyyyr! Drittkjerringer!! .............................Takk for utblåsningen..................................
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 håper vi treffest en dag trenger jo ikke bety hun mente dere skulle treffe på hverandre tilfeldig vel? Kan det være de er opptatt med sitt og sin egen famile? derfor du har hørt så lite fra de? HAr du tatt kontakt da? Er ikke sikekrt det er sånn som du trur. Jeg er selv opptatt med mitt, og kan gå en uke eller 2 før jeg drar på besøkt til ei venninne. Må jo passe. Er ikke så ofte jeg helelr får beøk, men vi alle har våre egne famile/barn og dagene går. jobb, barn hus og hjem.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 De har sikkert nok med sitt ja, prøver jo å holde kontakt med sms og telefoner. Men når de ikke svarer før 2-3 dager senere, eller ikke svarer i det hele tatt da må jeg innrømme at blir jeg litt lei meg og skuffet. Det er greit at de ikke har tid til å besøke meg /hverandre hele tiden den forstår jeg, men de har ikke vært her siden IFJOR liksom.... Og noen av dem har gått hjemme i permisjon, så de kunne tatt seg tid. (nå ble det veldig sytete her, sorry folks!) HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg reagerer litt på at ingen har ringt deg eller sendt deg en sms om du har født eller ikke. I og med at du er på overtid.. Det synes jeg er merkelig.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Kanskje de tenker at du vil ha fred nå den siste tiden og ikke vil bli mast på?? Tenkte i alle fall jeg med mine venner, for jeg merket det selv. Når det nærmet seg. Ble ganske lei av alle meldingene selv om det også var koselig. Hvis de bryr seg om deg tar de kontakt når du har født! Og kommer på besøk!! Ingen grunn til å bli sur hvis de tar kontakt da vel?? merkelig... Men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Folk er travle og opptatt med sine ting, sånn er livet. Kan nok være at de blir litt oppgitt over at du er så bitter og at du derfor ikke er så gøy å være sammen med....og igjen holder seg litt unna
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Du må huske på at disse "drittkjerringene" HAR barn allerede, og da er livet ofte travelt. ;o) Ikke vær SÅ sint på dem,da!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Blås i den gjengen med dårlige venninner, få deg nye på barseltreff. Er jo helt usmakelig at de ikke har giddet å ta kontakt for å sjekke om du har født en gang! Hvis de plutselig renner ned døra di etter ungen er kommet ut, låser du bare døra og forteller dem hvor skapet skal stå. Greit nok at folk er opptatt med sine ting, men når det går dagevis før de svarer på sms, og i noen tilfeller ikke svarer i det hele tatt, er det bare å gå f..... og finne nye venner. Det er andre ting å bruke energien på enn sånne folk! Lykke til, HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå