Gå til innhold

Cyster og evt gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 2 pp. foreløpig, ikke sånn at vi stresser enda, men går ikke på noen form for prevansjon og koser oss bare.

Det jeg lurte på var ang cyster. Jeg har nemlig en cyste, som gyno mener er vanncyste og jeg mener er slimcyste på den venstre eggstokken. ( grunnen til at jeg tror gyno tar feil er fordi en vanncyste forsvinner av seg selv etter 3 mnd, min har jeg hatt i et år nå. Og de er lett å forveksle.)

Hindrer dette meg fra å bli gravid? Har det noen innvirkning på eggeløsning, sjanse for å bli gravid osv?

Noen med andre erfaringer rundt slik cyster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde cyster når jeg var hos gynekologen for ca en halvt år siden..

Er gravid nå, i 12 uke.. I 6 uke begynte jeg å blø, dro da til gynekolog for ultralyd. Hun mente at det bare var en cyste som hadde sprukket..

Så antakeligvis ble jeg gravid med cyste...

Skrevet

Jeg har en vann cyste på høyre siden, nær blæra tror jeg!Jeg kan i hvertfall kjenne den! Men slim cyste vet jeg ikke noe om.

Jeg ble i hvertfall gravid,selv med ei cyste, om den har kommet pga at mensen har uteblitt eller om den har vært der lenge vet jeg ikke. Men jeg liker det ikke!

Men hvis det er en vanlig vann cyste, skal det vel ikke ha noe innvirkning. Evt slim cyste, kan de ikke ta noen prøver?Håper alt ordner seg og at du snart blir gravid!God sommer!

Skrevet

Takk for svar:)

Hun kan sikkert ta noen prøver, men tror ikke hun gidder fordi hun er så sikker. Litt rar gynokolog egentlig, eldre dame som sikkert ikke liker å bli fortalt at hun gjør jobben sin feil. Mamma vil at jeg skal dra til volvat, sikkert en god ide.

Jeg skal snakke med gynokologen når jeg har time 7 juli, har nemlig akkurat lest på nettet om det selv, har liksom ikke tenkt noe over det siden hun har forsikret meg om at det ikke er farlig og at det er en vanncyste, får høre hva hun sier da.

Hvis ikke blir det nok sikkert volvat;)

God sommer dere å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...