Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forige gang jeg gikk gravid, elsket jeg det! Tross noen småplager, koste jeg meg skikkelig.

Denne gangen føler jeg meg bare konstant sliten, sliter med hodepine og føler at jeg ikke har noe overskudd i det hele tatt! Spesielt nå som det er så varmt!

Det er så veldig kontrast til sist!

Når jeg føler at jeg har litt overskudd, og er litt sosial, eller litt lengre oppe enn til ti, får jeg så sinnsykt igjen for det dagen etter, og er slått ut.

Det er et nederlag for meg at jeg ikke klarer å fortsette løpet på jobben som jeg trives så ekstremt og vil helst jobbe 100 %. Men klarer ikke mere enn 50.

Konstant dårlig samvittighet ovenfor at jeg ikke fikser det!

Ja jeg har en dårlig dag idag, og det trenger å spys ut et sted!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har lov til å ha sånne dager og helt greit og komme hit og spy det ut ;)

Det er ingen som sier at man trenger å nyte svagerskapet. Det er vel som regel de heldige førstegangsfødende som gjør det ;) Jeg er i super form, men kan ikke akkurat si at jeg nyter svangerskapet for det. Hater å føle meg som en hval :P Men, vi får bare holde ut og tenke på resultatet :o)

Jeg syns det er flott at du i det hele tatt orker å jobbe 50 % når du hele tiden er sliten og har vondt i hodet!

Skrevet

Jeg er også mye trettere og slappere enn første gangen!

Jeg har funnet ut at det må være pga at nå har jeg jo allerede et barn som trenger mye av oppmerskomheten og energien min tillegg til graviditeten og alt det andre som må gjøres som også trenger sitt. :)

Ikke ha dårlig samvittighet pga at du er sykmeldt og ikke like pigg som før ;)

Kroppen sier ifra at nå er det på tide du slapper av, og det er noe man absolutt skal ta på alvor! :)

Skrevet

jeg forstår deg så godt. og jeg er ikke engang kommet lengre enn til uke 15. så det er 25 uker igjen.. og jeg gruer meg. er så sliten. er på gråten hver ettermiddag for det er det eneste jeg klarer. å synes synd på meg selv. jeg synes synd på mannen min også, for jeg klarer verken å gjøre noe eller være godt selskap for han..trodde jeg skulle bli mindre trøtt etter 12-13 uker...men nei da. vi er helter! husk: vi bygger et lite menneske! og det er ikke lett arbeid det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...