blirjegsnartmamma Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Er det noen av dere som har erfaring med dette? Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg har det, i tillegg til at jeg har hatt diagnosen PCOS i 4 år.. Må si at jeg begynner å se litt svart på sjansene til å bli gravid naturlig nå..
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Har ingen erfaring, men vet det finnes et eget endometrioseforum her inne. Hva med å gå inn der? Der er det nok flere "eksperter" på området. Kan du ikke svi bort noe endo? Mener jeg har hørt om folk som har en slik operasjon og da blir sjansene store for å få barn normalt rett etterpå.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har hatt,, Eller har.. Gikk lang tid før de fant det ut med meg så ene eggstokken måtte fjernes grunnet disse blodcystene.. Jeg fikk til svar at det var svært liten sjans for å bli gravid naturlig.. Fikk det likeveø til.. Har ei jente på to år, men prøver på nr to, som lar vente på seg...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå