Gå til innhold

Mange sykelmeldte her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen i dag, synes jeg har gjort min del på jobb nå...skal jo lissom ha overskudd til lille jenta mi hjemme oxo!!

Har en god del kynnere og har smerter i bekkenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp- jobber 50% - perm. begynner om 8 dager!

Skrevet

Fullt sykemeldt her, pga bekkenløsning! Klarte ikke å jobbe i bhg mer med det gitt....

Skrevet

Begynte i 100%sm på tirsdag. Nå har jeg presset meg på jobb i flere uker, men nå som varmen kom orket jeg absolutt ikke mer. Rart at jeg ikke skal jobbe på over 1år. Savner jobben alt nå....

Skrevet

100% her. Pga BL...

Skrevet

100% SM pga bekkenløysning....ble det når jeg var 7mnd på vei....

Skrevet

Ja, 100% siden 5,5 mnd på vei pga kynnere, stress, BL og kvalme..Har prøvd aktiv sykm, men det gikk ikke det heller. Har 40 dager igjen til termin i dag. Gleder meg:) Og bli dårlig kom som en overraskelse på meg, trodde ikke jeg 'typen' til å bli sykm, men det

var visst kroppen min..

Skrevet

Hei!

Jeg har vært 100% sykemeldt nå i 2 uker, og blir det hvertfall neste uke også pga ryggen. Siste dag på jobb er 27 juni, så får se om jeg klarer å jobbe de siste 2 ukene.. Tvilsomt egentlig. Men tenker mer på meg selv nå enn jobben for å si det sånn. Er jo viktig å klare å ta vare på bebisen når hun kommer! :) Har jobbet fulltid gjennom hele svangerskapet så jeg syns jeg er flink jeg! :)

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt eviglenge, og det er bare så utrolig deilig. Var innom på jobb her om dagen, var der i 2,5 timer, og var fullstendig utslitt etterpå. Merker jeg har godt av å slappe av her hjemme, bare dille litt i huset, sove masse, spise og slenge beina på bordet hele tiden. Det skal ikke mye til før jeg må sove i to timer etterpå....

Nå er det bare tre uker igjen til permisjonen min starter, så nå nærmer det seg virkelig....

Skrevet

Jepp, ble sm for 1 mnd. siden pga bekkenløsning. Har prøvd å jobbe et par dager i løpet av sm-perioden, men det går ikke.

Skrevet

sykmeldt pga bekkenløsning og betennelse under foten som ikke blir bedre....

Skrevet

Jeg er sykmeldt 50% pga BL, og det fungerer bra for meg. Går ut i permisjon om 14 dager.

Skrevet

40 % sykemeldt, jobber mand, onsd og fredag fullt.

Klarte bare ikke full jobb i barnehage lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...