Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Er i uke 20 nå, altså 19+0 . Er jeg halvveis nå,eller er det neste uke?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg vil påstå at det er når man er 20 +1, i og med at et svangerskapet er bergenet til 40 +2.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 oki.. jaja,da er det bare å vente..;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 20+0;) Du er halvveis når du er 20 fullgåtte uker.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 takk for svar alle sammen:) gleder meg til jeg kommer halvveis:) er en stor milepæl det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå