LilleTrille med en tulle Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har tatt QR test en uke etter ikm på morgen. Skulle egentlig hatt mens forrige torsdag. Det har aldri hendt at mensen er forsinket, og ihvertfall ikke så mye. Jeg gikk på p-piller til mars, og etter det har det vært mensen presist på dagen, og jeg vet når jeg hadde eggeløsning, merker det pga smerter og el-slim. Det er over 3 uker siden. Jeg håper egentlig at mensen kommer snart, for det virker jo ikke akkurat som jeg er gravid. Hender jeg er litt kvalm og har noen murringer, men det kan man jo ha uansett. Ville jo trodd at disse testene ga utslag på morgenurinen en uke etter... Noen som har opplevd lignende? og evt vært gravid? Jeg har ikke stresset eller tatt spes medisiner osv.
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hm, vet ikke hvor sent man KAN begynne å produsere HCG, jeg. De fleste kan jo teste positivt 3 dager før IKM, men vet at noen produserer hormonet sent også. En uke over er jo litt lang tid, da. Kan du ha hatt eggløsning senere til tross for el-slim da? Eller at egget aldri ble sluppet til tross for el-slim? Eneste måten å vite med sikkerhet at egget har blitt sluppet er å tempe. Dersom tempen blir høy og holder seg høy har eggløsning funnet sted. Jeg opplevde det i den pp jeg ble gravid at jeg hadde eggløsning først på dag 25 (!). Da trodde jeg selvsagt at el uteble, men skjønte at det var noe muffens på gang da tempene plutselig steg og holdt seg høye Blir spennende, da!!!! Lykke til!!!!!
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Jo, kan jo forsåvidt det.. Det vet jeg jo aldri;) men da er det vel egentlig bare å vente å se... Merker det jo til slutt på en eller annen måte. Hvis bare mensen kunne holde seg regelmessig hadde alt dette vært så mye enklere og litt penger på grav. tester spart;) Takk for svar hvertfall!
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hehe jeg er enig Men for min del har den så og si alltid vært stabil og så plutselig den ene gangen skulle jeg ha en så lang syklus. Merkelig! Men det er visst vanlig å miste eggløsning en-to ganger i året også, så det KAN jo være en slik mnd. Ekstra kjedelig når man prøver å bli gravid selvsagt. Vet selvfølgelig alt om å bruke mye penger på tester iallefall. Anbefaler www.billige-tester.no. De billigtestene der er like sikre som alle andre og er superbillige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå