Gå til innhold

En uke over IKM, og neg. Test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt QR test en uke etter ikm på morgen. Skulle egentlig hatt mens forrige torsdag. Det har aldri hendt at mensen er forsinket, og ihvertfall ikke så mye. Jeg gikk på p-piller til mars, og etter det har det vært mensen presist på dagen, og jeg vet når jeg hadde eggeløsning, merker det pga smerter og el-slim. Det er over 3 uker siden.

Jeg håper egentlig at mensen kommer snart, for det virker jo ikke akkurat som jeg er gravid. Hender jeg er litt kvalm og har noen murringer, men det kan man jo liksom ha uansett.

Ville jo trodd at disse testene ga utslag på morgenurinen en uke etter liksom...

Noen som har opplevd lignende? og evt vært gravid?

Jeg har ikke stresset eller tatt spes medisiner osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.... er nesten i samme båt som deg.. en uke siden ikm i morgen og har bare testet neg frem til i dag.... i dag har jeg en nesten usynlig tynn rosa strek på qr min.. så her holder jeg pusten... men hadde jeg ikke studert den nøøøøye hadde jeg ikke sett den.. stemmer det at jeg er gravid regner jeg med og vente enda noen dager før jeg får helt pos test... at jeg har lite hcg... håper tilfellet er det samme for deg!

lykke til

Skrevet

Er i samme båt, ja.

IKM var 27 mai, negativ QR test i dag. Aldri vært forsinket før. Ikke en gang en dag de siste fem årene. Blir en del regelmessige sykluser, det. Men nå ser det ut for at jeg rett og slett bare har hoppet over en syklus, eller så er jeg gravid, men QR'en ikke har oppdaget det.

Skal ta meg en telefon til legen og sjekke om jeg kan komme bort å ta en blodprøve for å få målt hcg nivået. Kanskje, bare kanskje er nivået for lavt til å slå ut på en test. Men det er som du sier... skulle tro at en uke etter IKM ville det slå ut på en test, men hvem vet... ?

Skrevet

Det var godt å høre at det var flere med samme erfaring her;)

Ja testen i dag hadde kanskje en såkalt skyggestrek, men tror egentlig det bare var en nyanse av papiret.

Det er vanskelig altså ikke vite. Mye bedre om mensen hadde kommet for da visste man det jo hvertfall.

En nevnte for meg at 1-2 ganger i året så hopper kroppen over eggeløsningen, og det kan være derfor man ikke får mensen.

Og eggeløsningen kan ha kommet sent, selvom man ikke tror det...

Mye rart man skal tenke på her:P

Lykke til hvertfall! Håper det har klaffet for dere to da.

Skrevet

Neida, eggløsningen har jeg ikke hoppet over. EL test, så det vet jeg. :)

Synes egentlig at denne gangen er det min tur, så håper at det bare er dårlig test. Kanskje den var gammel? *L*

Alt man klarer å komme på for at testen var feil. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...