mammasgo`jente Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 For 12 dager siden ble jeg alvorlig syk og lagt inn på sykehuset. Så ikke jenta mi på 14 mnd på 4 dager. Så kom jeg hjem, men var forsatt veldig dårlig, så jeg kunne ikke ta meg av henne. Hun kunne komme inn i sengen min litt av og til, men jeg bl fort dårlig. På dagene mens faren har vært på jobb har sivgerinnen min, søsteren min eller moren min passet henne. Jeg sover for det meste på dagene og ser henne noen få timer hver dag. Nå er jeg litt bedre og klarer å vere oppe, men nå vil hun ikke vere noe særlig med meg. Hun vil heller gå til den som er her og hjelper oss. Når hun gråter snur hun seg mot den som passer henne, og vil ikke komme til meg. Hun bare ser på meg og så går hun bort. Tidligere etter at hun hadde sovet var det bare mamma som gjaldt og hun ville sitte å kose lenge, men nå vrir hun seg bort fra meg og vil bare sitte med den som passer henne. Jeg synes det er ganske så trist, men håper det går over når jeg blir bedre og kan vere mer og mer med henne. Hun går ikke i barnehage, så hun er vant med å vere me med meg på dagene. Kan noen komme med noen trøstene ord?? Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å vere med henne, men jeg klarer det bare ikke. I dag er jeg litt bedre, så satser på en god ettermiddag
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hei, var litt innom det samme da jeg gikk gravd med nr 3. Fikk hypermesis og var innlagt i over ei uka..og syk lenge etterpå...lå endel. Hadde da ei som var ca 1år. Hun reagerte ved å trekke seg unna....det gikk over så fort jeg ble bedre..så det er en helt normal reaksjon. Det går nok bedre på sikt skal du se.
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Først vil eg ønske deg god bedring! Det er hardt når det er slik, men du skal se det ordner seg. Ikkje bruk tida på å bekymre deg for forholdet til din datter, for det vil bli bedre. Ho merker nok at du er mer sliten, og når du kjem til kreftene igjen så vil ting komme tilbake til det normale. Kanskje det ikkje er berre du som gjelder framover, men ho vil nok trekke meir til mamma når mamma er sterk nok. =) Jenta di veit godt at det er du som er mamma, og båndet vil alltid være der! Eg ser og jenta mi lite i disse dager, på grunn av eksamen, og veit at det er hardt å sjå ho knytte seg til andre. Men noen ganger er det bare nødt å være slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå